Søger inspiration til puslekommode/bord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.455 visninger
48 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Mamalou

Hej alle sammen!

Nu er vi efterhånden ved at være så langt, at vi skal have sat børneværelset i stand. Jeg har lidt svært ved at finde en løsning på puslebord/kommode, nok allermest fordi jeg ikke har fundet den det liigge skal være. 

Jeg hælder mest til puslekommode, hvor der er godt med plads til vaskebalje - eller hvad der nu skal være plus plads til tøj. Jeg synes bare ikke at jeg kan finde en, der er pæn og passende.

Derfor mangler jeg råd - nok mest inspiration. Så hvis I har billeder af jeres puslearrangement eller kender et link til en løsning på nettet, så vil det være meget dejligt. 

På forhånd tak for hjælpen!

Kh. Louise 30+5 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

bøgelund

Mamalou skriver:

Hej alle sammen!

Nu er vi efterhånden ved at være så langt, at vi skal have sat børneværelset i stand. Jeg har lidt svært ved at finde en løsning på puslebord/kommode, nok allermest fordi jeg ikke har fundet den det liigge skal være. 

Jeg hælder mest til puslekommode, hvor der er godt med plads til vaskebalje - eller hvad der nu skal være plus plads til tøj. Jeg synes bare ikke at jeg kan finde en, der er pæn og passende.

Derfor mangler jeg råd - nok mest inspiration. Så hvis I har billeder af jeres puslearrangement eller kender et link til en løsning på nettet, så vil det være meget dejligt. 

Kh. Louise 30+5 

vi har en magen til den her. den er super fin, med plads til lidt af hvert ved siden af. 

og når du ikke skal bruge pusleplads mere, kan du tage det bagerste af, så det bliver en alm kommode til tøj.. kan ikke forklare det, men smart er det. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2011

Mamalou

bøgelund1 skriver:

vi har en magen til den her. den er super fin, med plads til lidt af hvert ved siden af. 

og når du ikke skal bruge pusleplads mere, kan du tage det bagerste af, så det bliver en alm kommode til tøj.. kan ikke forklare det, men smart er det. 

Den er rigtig fin - og det er også noget i den stil jeg søger... Eller vi må jeg hellere sige, manden er bare ikke helt så engageret som jeg er

Hvor har I købt den og til hvilken pris?

Anmeld

2. marts 2011

kamtok

Vi har puslehynde på bordet ude på badeværelset (et ret stort bord), men tøj, bleer osv. fylder resten af bordet, og det ser så rodet ud og tøj der ligger fremme på den måde, skaber en masse støv. Så ville helt sikkert investere i en puslekommode med skuffer i og lidt ekstra plads ved siden af puslehynden, hvis jeg kunne vælge i dag..   

Anmeld

2. marts 2011

bøgelund

Mamalou skriver:

Den er rigtig fin - og det er også noget i den stil jeg søger... Eller vi må jeg hellere sige, manden er bare ikke helt så engageret som jeg er

Hvor har I købt den og til hvilken pris?

den er fra BabySam til 1400 kr ca. så det var helt klart til at overkomme.. den fungere rigtig fint, og har en rigtig dejlig "arbejds"højde.. hvis man kan sige det..

Anmeld

2. marts 2011

Mamalou

kamtok skriver:

Vi har puslehynde på bordet ude på badeværelset (et ret stort bord), men tøj, bleer osv. fylder resten af bordet, og det ser så rodet ud og tøj der ligger fremme på den måde, skaber en masse støv. Så ville helt sikkert investere i en puslekommode med skuffer i og lidt ekstra plads ved siden af puslehynden, hvis jeg kunne vælge i dag..  

Vi har ikke plads på badeværelset til den løsning. Badeværelsebordet er ikke den støreste, så derfor vil puslearrangementet under alle omstændigheder være på prinsens værelse. 

Tak for rådet

Anmeld

2. marts 2011

Mamalou

bøgelund1 skriver:

den er fra BabySam til 1400 kr ca. så det var helt klart til at overkomme.. den fungere rigtig fint, og har en rigtig dejlig "arbejds"højde.. hvis man kan sige det..

Det er en overkommelig pris - og lyder som en god mulig løsning!

Tak for hjælpen  

Anmeld

2. marts 2011

bøgelund

Mamalou skriver:

Det er en overkommelig pris - og lyder som en god mulig løsning!

Tak for hjælpen  

så lidt da.  

og held og lykke med det. 

Anmeld

2. marts 2011

morethanperfect

Vores ser således ud

Anmeld

2. marts 2011

MaliksMor

Mamalou skriver:

Hej alle sammen!

Kh. Louise 30+5 

Vi har flash puslekommode fra babysam.

Vi har så glade for det, der er store skuffer med massere af plads, også er det pænt at se på. Og endnu et + ved det her puslebord, er at man kan fjerne puslebladene, så det bliver en alm. kommode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.