Søger inspiration til puslekommode/bord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

2babygirls

Mamalou skriver:

Oki - så er den ikke den løsning, der skal bruges penge på  

Jeg tror jeg lokker manden med ud og kigger i dag. Så må vi bliver klogere  

Tak for tippet!

Det var så lidt !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Tanja84

Jeg havde det på samme måde som dig. Vi har desværre hellere ikke pladsen ude på vores badeværelse, hvor det naturligvis ville være mest praktisk at have sin pusleplads.

Da vi både skulle have puslebord og kommode til tøjet, valgte jeg at invisterer i et lidt større puslebord, hvor der kunne være plads til det hele

Har indsat lidt billeder for neden, af hvordan det ser ud nu. Vi er i fuld sving med at lave Emma børneværelse, og mangler derfor stadigvæk lidt småfinesser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2011

Mamalou

Tanja84 skriver:

Jeg havde det på samme måde som dig. Vi har desværre hellere ikke pladsen ude på vores badeværelse, hvor det naturligvis ville være mest praktisk at have sin pusleplads.

Da vi både skulle have puslebord og kommode til tøjet, valgte jeg at invisterer i et lidt større puslebord, hvor der kunne være plads til det hele

Har indsat lidt billeder for neden, af hvordan det ser ud nu. Vi er i fuld sving med at lave Emma børneværelse, og mangler derfor stadigvæk lidt småfinesser

Tak for det! Det er super fint - også i sort. Hvor har I købt puslekommoden og pris?

Det er et super flot værelse, især med den lilla baggrund. Rigtig tøsefarver. Det er lige før jeg får lyst til at vi også skal svinge malerpenslen, dog med en anden farve, da vi får en dreng  

Anmeld

4. marts 2011

Williams'Mor

Tanja84 skriver:

Wouuuuw, I LOVE IT!!!

- Hvor har i købt peterplys klistermærkerne til væggen??:-)) Knus knus!!

Anmeld

5. marts 2011

Tanja84

Mamalou skriver:

Tak for det! Det er super fint - også i sort. Hvor har I købt puslekommoden og pris?

Det er et super flot værelse, især med den lilla baggrund. Rigtig tøsefarver. Det er lige før jeg får lyst til at vi også skal svinge malerpenslen, dog med en anden farve, da vi får en dreng  

Hi, Hi... tak, er også rigtig glad for resultatet indtil videre

Men du har nok ret i, lille ikke lige passer til et drengeværelse

Personligt er jeg jo helt vild med limegrøn, og synes det ville være super flot og fint til et drengeværelse

Puslekommoden er fra Babysam og koset 1.699 kr. så er en af de lidt dyre, men den kan enbefales

http://www.babysam.dk/esther-puslekommode.aspx 

Du kan også få den i hvid.

Anmeld

5. marts 2011

Tanja84

WilliamsMorLise skriver:

Wouuuuw, I LOVE IT!!!

Iiiihhh.... 1000 tak

Vi er også selv rigtige glade for resultatet indtil videre.

Glæder mig til vi har de sidste ting på plads, så skal der nok komme billeder af resten af værelset

Ved desværre ikke hvor klistermærkerne er fra, da det er nogen vi har fået fra Farmor. Men kan da lige hører hende, om hun kan huske hvor hun har købt dem henne i tidernes morgen

Anmeld

5. marts 2011

Jonna1979

WilliamsMorLise skriver:

Wouuuuw, I LOVE IT!!!

kan de ikke købes i toysrus???

Anmeld

5. marts 2011

Mamalou

Tanja84 skriver:

Hi, Hi... tak, er også rigtig glad for resultatet indtil videre

Men du har nok ret i, lille ikke lige passer til et drengeværelse

Personligt er jeg jo helt vild med limegrøn, og synes det ville være super flot og fint til et drengeværelse

Puslekommoden er fra Babysam og koset 1.699 kr. så er en af de lidt dyre, men den kan enbefales

http://www.babysam.dk/esther-puslekommode.aspx 

Du kan også få den i hvid.

Jeg kan godt se, at der er sneget sig lidt limegrøn med ind på prinsessens værelse. Jeg overvejer kraftigt at efterabe stilen efter dig, det ser så godt ud. Jeg tror også det ender med en grøn, er ikke så meget for de typiske babyfarver - lyseblå og lyserød... 

God weekend

Anmeld

5. marts 2011

Tanja84

Du skal være mere end velkommen til at stjæle og efterabe alt det du har lyst til

Er hellere ikke så meget til lyserød og lyseblå, da man ser det alt for meget overalt, hvorfor vi også valgte den lilla farve.... også kunne jeg naturligvis ikke lade være med at bryde det med lidt limegrøn

Anmeld

5. marts 2011

Palaja

Vi har dette puslebord og er super glad for det Synes det er dejligt med skuffer til tøj og plads til vaskefad mm. ved siden af puslepuden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.