Ser i Luksusfælden lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

musse1

er godt nok i chok  tænk at de bare har brugt så mange penge, på 1 år, uden og ha dem, og ja nu har de jo snart ingen ting tilbage, når først dem fra luxsus fælden har været der..

godt de har bedt om hjælp og for den..

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Kruse90

Stumpen skriver:

Det er vi helt enige om.. Men jeg tror måske bare at mange (unge som gamle) ikke tænker over renternes konsekvenser og er såååå naive...

Det tror jeg du har ret i. Men kan ikke forstå at man er så uansvarlig

Anmeld

1. marts 2011

Kruse90

musse1 skriver:

er godt nok i chok  tænk at de bare har brugt så mange penge, på 1 år, uden og ha dem, og ja nu har de jo snart ingen ting tilbage, når først dem fra luxsus fælden har været der..

Tina

Ja det er meget heldigt

Anmeld

1. marts 2011

Stumpen

musse1 skriver:

Tina

har aldrig set luksusfælden sælge så meget ud af folks ting...

Anmeld

1. marts 2011

pussepige

Ved ikke lige hvad jeg skal sige til det hele...

Anmeld

1. marts 2011

Cris

Jeg ser ikke programmet, for vi ikke længere har en fjersynet   Men jeg har set nogle af de gamle. Jeg er faktisk lidt ked af det for deres vejne. De er bestemt ikke nogle dumme mennesker, for de prøver jo at få hjælp, som de får nu. Jeg tror, at det er vores samfundt som "spiser" de svage. Jeg har selv læst her på baby.dk tråde af førstegangs gravide som er kede af det, for de ikke kan købe så mange ting til deres babier, folk som spørger sig selv, om de er gode mødre bare fordi de køber kun brugt eller ikke så mange ting til deres børn... osv osv... Der går så meget på hvor meget man har, hvor mange smarte ting står i huset og meget Molo og Småfolk tøj vores børn har på... Hvis man er ung og hvis de mangler noget ind i i deres sjæl kan de nemt krave sig ind i sådan noget "confort-shopping" (ligesom der findes den der "confort-food") Mangel på opdragelse stammer tit fordi forældre tror, at en pige eller en dreng på 15 er gammel nok til at tage mange beslutning selv, de skal have arbejde og lave hvad de vil med deres penge. Men det er også farligt. Man skal lære dem at gør det og ikke kaste dem i sådan en verden, hvor man tror, at man er den seje i gruppen bare fordi man har købt noget smart tøj... Så det at man bruger mange penge ligesom nogle fra programmet kunne så sammelignes med nogle som bruger andre ting til at "fylde" noget tomt i deres hjerte...

Anmeld

1. marts 2011

Anitta Kristiansen

vidste de ikke ville blive sammen. sagde bare sig selv da hun fik brevet i hånden. godt nok har hun skrevet under. men er virkelig vildt. 

Anmeld

1. marts 2011

Kruse90

Stumpen skriver:

har aldrig set luksusfælden sælge så meget ud af folks ting...

Nej det er helt ekstremt

Anmeld

1. marts 2011

Kruse90

pussepige skriver:

Ved ikke lige hvad jeg skal sige til det hele...

Nej man bliver lidt mundlam

Anmeld

1. marts 2011

pussepige

Kruse90 skriver:

Nej man bliver lidt mundlam

Ja fuldstændig.. Det var jo næsten hele hjemmet der var købt på afbetaling...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.