Ser i Luksusfælden lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Carina1977

kitty skriver:

Har læst hele tråden, og nu MÅ jeg bare se genudsendelsen!

Hvornår bliver det genudsendt? Jeg bliver bare nødt til at se det nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

otlitrom

Kruse90 skriver:

hehe det forstår jeg godt.
Men hold på hat og briller, og pas på ikke tabe kæben på gulvet

Ja, det kan jeg lissom fornemme Vi var "desværre" i biffen igår, plejer ellers at se det. Men det må blive i weekenden.

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

Carina1977 skriver:

Hvornår bliver det genudsendt? Jeg bliver bare nødt til at se det nu

Søndag kl 20.00.. Ellers tror jeg du kan købe det på tv3's hjemmeside for et mindre beløb...

Anmeld

2. marts 2011

Carina1977

kitty skriver:

Søndag kl 20.00.. Ellers tror jeg du kan købe det på tv3's hjemmeside for et mindre beløb...

Tror godt jeg kan vente til på søndag

Tak

Anmeld

2. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Neeeeej, var det de nye afsnit der startede igår?????

Troede først det var idag - ville nemlig helt vildt gerne se afsnittet med dem der køber alt på afbetaling.

Kan man se det på nettet gratis...???

Anmeld

2. marts 2011

XXSS

Min mand sagde, at når først luksusfælden havde været der og hun ikke kunne få de ting, hun ville have - så forlod hun ham garanteret og det gjorde hun så den lille prinsesse!

Det er simpelthen pinligt, at folk går med skyklapper på og bare bruger til højre og til venstre især, hvis de ikke har råd til det.

Anmeld

2. marts 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

kom hjem til miiiiiiiiiiiiiiiiig Anna, jeg ser det lige nu (optagede det på harddisk optageren)

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

kom hjem til miiiiiiiiiiiiiiiiig Anna, jeg ser det lige nu (optagede det på harddisk optageren)

Hvor smart. Sådan noget fancy har vi ikke her i Vejle Endnu.. Det er helt sikkert på bjørnens ønskeliste!

Anmeld

2. marts 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Hvor smart. Sådan noget fancy har vi ikke her i Vejle Endnu.. Det er helt sikkert på bjørnens ønskeliste!

det er den fra Yousee...

fordi vores TV skal have en digital modtager, så valgte vi den hvor man også kan optage....

så kan man søge i tv-programmet og vælge at optage de programmer man vil... eller serier....

Anmeld

2. marts 2011

mortilnoahogmelina

Jeg må bare lige kommentere her engang os

Jeg så det nemlig os . - og jeg blev simpelthen så pinlig på deres vejene , tænk sig at FORLANGE at få så dyre ting af sin kæreste som et ur til 7000 kr ??? - jeg er måløs . 

Hvis ikk han siger ja første gang så spøger jeg bare et par gange til og så giver han sig . Jamen kvinde menneske forstår du ikk et NEJ , når der bliver sagt nej er det nok fordi der faktisk ikk lige er 7000 kr til lille dig fordi DU mener det . 

I min verden var hun direkte dum , og alvoren gik ALDRIG op for hende i løbet af programmet . 

Hun endte med at gå fra ham , ja hvorfor mon , ja fordi hun er klar over hun nu vil få et røv kedeligt liv hvor der absolut ikk var råd til noget der hed AGNETE i så stort et omfang hun havde behov for . og når man ik kan få hvad man peger på jamen så finder man bare en anden og sno om sin lille fingre . 

4200 kr lå der på diverseposten da eksperterne havde lagt deres budget , og hendes første reaktion jamen de 3000 kr er til hunde mad   - undskyld men fattede hun ikk pointen i at der ikk var råd til at bruge sååå mange penge på de skide hunde hver måned. Nej det tror jeg faktisk ikk hun gjorder . 

Eksperterne tog jo ALT de havde købt hvorfor mon ?? jo nok fordi de i virkeligheden ALDRIG ville kunne betale alle de penge tilbage som tingene havde købt , så var det bedre at sælge . 

Men på trods af det så forstod hun stadig ikk at der ik var råd til at købe så dyrt hundemad 

Jeg har ingen ord for uansvarlighed . 

Min økonomi er sku heller ikk perfekt , men så uansvarlig er jeg fandme heller ikk . Jeg køber sku kun det jeg har råd til i rede kontanter og ik en skid mere , for der er sku ikk flere penge . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.