Jeg må bare lige kommentere her engang os 
Jeg så det nemlig os . - og jeg blev simpelthen så pinlig på deres vejene , tænk sig at FORLANGE at få så dyre ting af sin kæreste som et ur til 7000 kr ??? - jeg er måløs .
Hvis ikk han siger ja første gang så spøger jeg bare et par gange til og så giver han sig . Jamen kvinde menneske forstår du ikk et NEJ , når der bliver sagt nej er det nok fordi der faktisk ikk lige er 7000 kr til lille dig fordi DU mener det .
I min verden var hun direkte dum , og alvoren gik ALDRIG op for hende i løbet af programmet .
Hun endte med at gå fra ham , ja hvorfor mon , ja fordi hun er klar over hun nu vil få et røv kedeligt liv hvor der absolut ikk var råd til noget der hed AGNETE i så stort et omfang hun havde behov for . og når man ik kan få hvad man peger på jamen så finder man bare en anden og sno om sin lille fingre .
4200 kr lå der på diverseposten da eksperterne havde lagt deres budget , og hendes første reaktion jamen de 3000 kr er til hunde mad 
- undskyld men fattede hun ikk pointen i at der ikk var råd til at bruge sååå mange penge på de skide hunde hver måned. Nej det tror jeg faktisk ikk hun gjorder .
Eksperterne tog jo ALT de havde købt hvorfor mon ?? jo nok fordi de i virkeligheden ALDRIG ville kunne betale alle de penge tilbage som tingene havde købt , så var det bedre at sælge .
Men på trods af det så forstod hun stadig ikk at der ik var råd til at købe så dyrt hundemad 

Jeg har ingen ord for uansvarlighed .
Min økonomi er sku heller ikk perfekt , men så uansvarlig er jeg fandme heller ikk . Jeg køber sku kun det jeg har råd til i rede kontanter og ik en skid mere , for der er sku ikk flere penge .
Anmeld