Ser i Luksusfælden lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Nadia&Daniel

Carina1977 skriver:

Tror godt jeg kan vente til på søndag

Tak

Du SKAL se det - jeg blev helt paf da jeg så det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Nadia&Daniel

Tanja78 skriver:

Min mand sagde, at når først luksusfælden havde været der og hun ikke kunne få de ting, hun ville have - så forlod hun ham garanteret og det gjorde hun så den lille prinsesse!

Det er simpelthen pinligt, at folk går med skyklapper på og bare bruger til højre og til venstre især, hvis de ikke har råd til det.

Jeg sad også og sagde til min mand - "de er da helt sikkert ikke sammen om en mdr." og ganske rigtigt..

Anmeld

2. marts 2011

Laulund87

Tanja78 skriver:

Min mand sagde, at når først luksusfælden havde været der og hun ikke kunne få de ting, hun ville have - så forlod hun ham garanteret og det gjorde hun så den lille prinsesse!

Det er simpelthen pinligt, at folk går med skyklapper på og bare bruger til højre og til venstre især, hvis de ikke har råd til det.

Jeg vidste også bare at hun ville skride! Pinligt

Anmeld

2. marts 2011

Carina1977

Nadia&Daniel skriver:

Du SKAL se det - jeg blev helt paf da jeg så det..

Jeg er også bare blevet så nysgerrig, at jeg simpelthen bare bliver nødt til at se det

Nogen gange synes jeg bare det er utroligt, at folk kan komme så langt ud økonomisk, at de mere eller mindre bare bliver ligeglade.

Den gæld jeg har er jo 2 dråber vand, i forhold til det tilfælde i beskrev her.

Anmeld

2. marts 2011

Sabina92

Må indrømme jeg også kan plage min kære mand til at få alt, jeg kan bare godt styre mig eller også så når jeg ende lige får kortet til at købe lortet får jeg dårlig samvittighed (:

- Men self nu smutter hun fordi hun ikke kan få hvad hun víl have... ^^

Anmeld

2. marts 2011

mullesmith2

Jeg var også bare så forarvet over det pengemisbrug... Hooold nu kæft altså... Jeg troede og har altid troet at jeg skyldte mange penge men ææææ man bliver da lige noget mere positiv når man ser luksusfælden... Hvis jeg havde pengene ville jeg ikke engang købe solbriller til 2700kr og ur til 7000kr eller møbler for 70.000kr... det er simpelthen bare for meget for en død stum ting der bare skal står og fungere, Vil hellere bruge pengene på ferier og oplevelser med min familie  Eller sende pengene til nogen der har mere brug for dem, eller opspare til pension og børneopsparring

Anmeld

2. marts 2011

Kruse90

Tanja78 skriver:

hehe det samme sagde Jan

Anmeld

2. marts 2011

Senia

Så det ikke selv. Men gal, hvor må hun have en dårlig smag i munden, efter at have brugt alle hans penge, og når hun så ikke længere kan det, skrider hun..

Så ved man da klart hvad hun har været ude efter og det er da i hvert fald ikke kærlighed.

Ja, jeg kender dem jo ikke. Men seriøst, man burde da arbejde på sit forhold hvis man elsker den anden, også selvom det står hårdt til økonomisk, men lige netop derfor burde man da støtte hinanden..

Jeg er mundlam

Anmeld

2. marts 2011

Kruse90

Lille-Nivs.Mor skriver:

Så det ikke selv. Men gal, hvor må hun have en dårlig smag i munden, efter at have brugt alle hans penge, og når hun så ikke længere kan det, skrider hun..

Så ved man da klart hvad hun har været ude efter og det er da i hvert fald ikke kærlighed.

Ja, jeg kender dem jo ikke. Men seriøst, man burde da arbejde på sit forhold hvis man elsker den anden, også selvom det står hårdt til økonomisk, men lige netop derfor burde man da støtte hinanden..

Jeg er mundlam

hehe så er vi to

Der kommer vidst nok genudsendelse søndag

Anmeld

2. marts 2011

Senia

Kruse90 skriver:

hehe så er vi to

Der kommer vidst nok genudsendelse søndag

Kan kun se DR og tv2 på tv'et Ville ellers enormt gerne se det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.