Ser i Luksusfælden lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

*Sofie*

Det er noget rigtig lort det de er havnet i...men det er sq altid noget at de gør hva eksperterne siger, og ikk brokker sig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Mi

Ja for fanden...det er jo helt vildt

www.stjerneleg.dk

Anmeld

1. marts 2011

Kruse90

KaLee skriver:

er lige slået over på det, da de slæbte møblerne ud... 

og efter at have kigget tråden igennem kan jeg kun sige

indfør for pokker et emne i matematik som hedder administration af økonomi (privat). 

Det er utroligt så mange unge der kommer ud i gældsfælder... En blanding af grådige og kyniske firmaer, og manglende opdragelse hjemmefra, på dette område.. Forkælelse og "løfte barnet igennem livet" er præcis det der gør at folk ender i sådanne situationer. 

det burde ikke kunne lade sig gøre at stifte en gæld på 2,3 millioner, når man er så unge som de er. ikke når den ene er på SU. 

Jeg kan kun være glad for at jeg heldigvis har et overblik over min egen økonomi - den er skod ja, men jeg gør ALT for ikke at ende med at stå som en potentiel deltager til "luksusfælden"

har det på samme måde!

Anmeld

1. marts 2011

*Sofie*

Ser ud til at de os ska af med hundene nu...

Anmeld

1. marts 2011

Stumpen

*Sofie* skriver:

Det er noget rigtig lort det de er havnet i...men det er sq altid noget at de gør hva eksperterne siger, og ikk brokker sig...

Det viser klart hvor lidt tingene i virkleigheden betyder for dem.. Men håber de gør indsigelser med hundene...

Anmeld

1. marts 2011

Kruse90

*Sofie* skriver:

ja de kan nok se et nu. forhåbelig

Anmeld

1. marts 2011

Stumpen

KaLee skriver:

er lige slået over på det, da de slæbte møblerne ud... 

og efter at have kigget tråden igennem kan jeg kun sige

indfør for pokker et emne i matematik som hedder administration af økonomi (privat). 

Det er utroligt så mange unge der kommer ud i gældsfælder... En blanding af grådige og kyniske firmaer, og manglende opdragelse hjemmefra, på dette område.. Forkælelse og "løfte barnet igennem livet" er præcis det der gør at folk ender i sådanne situationer. 

det burde ikke kunne lade sig gøre at stifte en gæld på 2,3 millioner, når man er så unge som de er. ikke når den ene er på SU. 

Jeg kan kun være glad for at jeg heldigvis har et overblik over min egen økonomi - den er skod ja, men jeg gør ALT for ikke at ende med at stå som en potentiel deltager til "luksusfælden"

Det er dælme også fristende med alle de lånemuligheder der er i butikkerne rundt omkring.. "afbetalt ikke de første 24 mdr......(men renter ruller alligevel)"

Anmeld

1. marts 2011

Kruse90

MarianneSonne skriver:

Ja for fanden...det er jo helt vildt

www.stjerneleg.dk

Det er fuldstændih grotesk

Anmeld

1. marts 2011

Kruse90

Stumpen skriver:

Det er dælme også fristende med alle de lånemuligheder der er i butikkerne rundt omkring.. "afbetalt ikke de første 24 mdr......(men renter ruller alligevel)"

ja, men jeg mener bare, er man gammel nok til at købe sit eget, ved man sådan nogle ting, eller ihvertfald undersøger det inden (Hvis man skal købe på afbetaling) Hvilket jeg syntes er en meget dårlig idé

Anmeld

1. marts 2011

Stumpen

Kruse90 skriver:

ja, men jeg mener bare, er man gammel nok til at købe sit eget, ved man sådan nogle ting, eller ihvertfald undersøger det inden (Hvis man skal købe på afbetaling) Hvilket jeg syntes er en meget dårlig idé

Det er vi helt enige om.. Men jeg tror måske bare at mange (unge som gamle) ikke tænker over renternes konsekvenser og er såååå naive...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.