Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: Jeg tænker bare!KAN de IKKE selv se det.10.000 for fødselsdag gave, køber tøj, møbler osv. på afbetaling.SHIT!Hvad mener i?
Jeg tænker bare!KAN de IKKE selv se det.10.000 for fødselsdag gave, køber tøj, møbler osv. på afbetaling.SHIT!Hvad mener i?
Tja, jeg synes ikke de adskiller sig fra andre i programmet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det er da hvertfald god underholdning sjovt at se man kan være så dum og virkelig overraskende. hun må havde været meget forkælet når hun får ham til at give alt. puha.
Baagøe skriver: Tja, jeg synes ikke de adskiller sig fra andre i programmet
Jeg syntes det her er mere ekstremt!er fuldstændig i chok.Forstår ikke at de ikke selv kan se det:s
Stumpen skriver: Men han er jo lige så......blank... For et år siden havde han kun gæld på en lejlighed han boede i..
Men han er jo lige så......blank... For et år siden havde han kun gæld på en lejlighed han boede i..
"det er jo bare fordi, jeg elsker hende så meget"
Znuzke skriver: De 40.000 er kun fordi de medregner hans børneopsparing. Han fortalte lige at han i snit har 27.000 udbet. og hun har 5.400 (su+lån)
De 40.000 er kun fordi de medregner hans børneopsparing. Han fortalte lige at han i snit har 27.000 udbet. og hun har 5.400 (su+lån)
Men det gør det det bestemt ikk enemmere for dem -så er deres underskud hver månede endnu større...
Kruse90 skriver: haha det er vildt
haha det er vildt
DET ER JO SINDSSYGT!!! mig og manden sider bare med åben mund
K&S skriver: "det er jo bare fordi, jeg elsker hende så meget"
hahah ja det er da kærlighed? erller
Åhr, det er bare den undskyldning vi skal bruge næste gang vi skal i banken
Stumpen skriver: Åhr, det er bare den undskyldning vi skal bruge næste gang vi skal i banken
Kruse90 skriver: hahah ja det er da kærlighed? erller
Dumhed?!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128