Hvis man er blevet meldt til politiet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

twinny

Apples skriver:

nej overhovedet ikke men jeg svarede bare oprindeligt på hendes spørgsmål og rådede hende derfor til det

Okay..  Sagde bare jeg havde oplevet noget lign. hvor jeg ventede i halvandet år og snakket med en han siger vente tiden på sådan nogle ting er halvandet til to år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Fenris

Baby-støv skriver:

Okay..  Sagde bare jeg havde oplevet noget lign. hvor jeg ventede i halvandet år og snakket med en han siger vente tiden på sådan nogle ting er halvandet til to år...

ok det er svært at sætte tids horisont på sådan noget- det kommer jo an på hvor trævlt de har

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig....det må også være hårdt

Han lyder altså som en meget skidt fyr

Blev tingene ødelagt under et overfald eller hvordan og hvorledes? For hvis han har overfaldet dig og tingene er gået i stykker derved, så vil du da heller aldrig skulle erstatte det.

Jeg kan sagtens forstå at det er ydmygende det her. Jeg ville heller ikke bryde mig om at få en anmeldelse hængende på mig, når jeg vidste at jeg ikke havde gjort noget.

Jeg fik et sammenbrud. Efter manges år terror og så satte han lige pres på til sidst, så kunne jeg ikke mere. Brød helt sammen og manden gik bare rundt og grinede af mig. Ringede til sin far og så gik de og grinede. Jeg var så langt ude. Kan intet huske, andet end jeg sad på togskinnerne med grønt lys og jeg blev hevet væk af naboen. Denne nabo så hvad der skete og at min x stod og grinede af mig. Det er så skrækkeligt at jeg kom derud, men kunne ikke mere.

Det var ikke min x der ringede efter en læge eller politi, han nød jeg var brudt sammen. Så alle kunne se hvor syg jeg var.

Men jeg kan slet ikke have det. Jeg er flov og ked af det.

Anmeld

1. marts 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg fik et sammenbrud. Efter manges år terror og så satte han lige pres på til sidst, så kunne jeg ikke mere. Brød helt sammen og manden gik bare rundt og grinede af mig. Ringede til sin far og så gik de og grinede. Jeg var så langt ude. Kan intet huske, andet end jeg sad på togskinnerne med grønt lys og jeg blev hevet væk af naboen. Denne nabo så hvad der skete og at min x stod og grinede af mig. Det er så skrækkeligt at jeg kom derud, men kunne ikke mere.

Det var ikke min x der ringede efter en læge eller politi, han nød jeg var brudt sammen. Så alle kunne se hvor syg jeg var.

Men jeg kan slet ikke have det. Jeg er flov og ked af det.

Du skal ikke være flov over det....alle mennesker kan sgu bryde sammen, hvis de kommer langt nok ud. Og at han bare står og griner af dig, og nyder at du er brudt sammen, siger sgu også mere om ham, end om dig.

Så op med hovedet igen....du har intet at være flov over. Han burde derimod skamme sig, at behandle et andet menneske på den måde. Jeg kan blive så gal, når jeg hører om sådan noget

kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.