Hvis man er blevet meldt til politiet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Må man spørge hvad det er du er bekymret over? Er det at få en plettet straffeattest? Få en bøde? Ryge i fængsel? Eller er det fordi du bare ønsker at den her sag skal lukkes?

Hvis du skulle blive anklaget for det her, så ville straffen allerhøjst være en bøde/erstatning af det ødelagte.

Seriøst så tror jeg ikke de kommer nogen vegne i den her sag, specielt hvis der ingen vidner var. Så jeg tror altså den bliver lukket på et tidspunkt.

Men det er noget rod, når folk anklager en

Jamen, jeg synes det er forfærdeligt grænseoverskridende, ydmygende, nedværdigende. Jeg kan bare ikke mere snart. Vil gerne have fred for ham, vil bare gerne væk og leve uden han skal ødelægge mere.

Jeg har ikke penge til at betale en masse, jeg vil ikke give en krone til ham. Jeg vil ikke have han skal vende alt mod mig og prøve at ødelægge børnenes liv.

Det er svært at forklare, det er bare virkelig ubehageligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Fenris

Baby-støv skriver:

Kan jeg godt forstå... Jeg villle ikk ringe. Jeg ville bare se hvad der skete. For mit var vold og jeg ventede halvandet år. Men du må ikk forvente de har glemt dig. desværre

For at ts kan få svar på sit oprindelige spørgsmål " hvornår kan hun forvente at høre noget" er ts nød til at ringe- ellers må hun vente og se tiden an.....

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

det var godt... Altså ikk det der er sket. Men så manden/kvinden kan få en dom. Du skal nok regne med en betinget dom.

Hvis det kommer til det, så anmelder jeg ham for det han  gjorde mod mig den nat. Jeg har et vidne der er så rystet og gerne går ind i det. Det er virkelig bare så opslidende, vil bare gerne glemme det der er sket.

Anmeld

1. marts 2011

twinny

Apples skriver:

For at ts kan få svar på sit oprindelige spørgsmål " hvornår kan hun forvente at høre noget" er ts nød til at ringe- ellers må hun vente og se tiden an.....

Det har jeg svaret på.... tidligere i tråden... Har lige fået afvide når det handler om 'små' sager. går der lang tid. og hvis hun ikk føler for det. så er hun vel ikk tvunget.

Anmeld

1. marts 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jamen, jeg synes det er forfærdeligt grænseoverskridende, ydmygende, nedværdigende. Jeg kan bare ikke mere snart. Vil gerne have fred for ham, vil bare gerne væk og leve uden han skal ødelægge mere.

Jeg har ikke penge til at betale en masse, jeg vil ikke give en krone til ham. Jeg vil ikke have han skal vende alt mod mig og prøve at ødelægge børnenes liv.

Det er svært at forklare, det er bare virkelig ubehageligt.

Jeg kan sagtens forstå dig....det må også være hårdt

Han lyder altså som en meget skidt fyr

Blev tingene ødelagt under et overfald eller hvordan og hvorledes? For hvis han har overfaldet dig og tingene er gået i stykker derved, så vil du da heller aldrig skulle erstatte det.

Jeg kan sagtens forstå at det er ydmygende det her. Jeg ville heller ikke bryde mig om at få en anmeldelse hængende på mig, når jeg vidste at jeg ikke havde gjort noget.

Anmeld

1. marts 2011

twinny

Anonym skriver:

Hvis det kommer til det, så anmelder jeg ham for det han  gjorde mod mig den nat. Jeg har et vidne der er så rystet og gerne går ind i det. Det er virkelig bare så opslidende, vil bare gerne glemme det der er sket.

Jeg kan helt sikker godt forstå du bare vil glemme det...  Det lyder også som det er forfærdeligt det der er sket..

Jeg håber du bliver frikendt og kan komme videre med dit liv uden mand.

Anmeld

1. marts 2011

Shibby

Anonym skriver:

Troede ikk der var vidner,men okay. Prøv at fokuser på andre ting. Få en ny interesse du kan falde helt ind i

Anmeld

1. marts 2011

Fenris

Baby-støv skriver:

Det har jeg svaret på.... tidligere i tråden... Har lige fået afvide når det handler om 'små' sager. går der lang tid. og hvis hun ikk føler for det. så er hun vel ikk tvunget.

nej overhovedet ikke men jeg svarede bare oprindeligt på hendes spørgsmål og rådede hende derfor til det

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Troede ikk der var vidner,men okay. Prøv at fokuser på andre ting. Få en ny interesse du kan falde helt ind i

Der er vidner til noget af det. Men den del kan jeg ikke lige overskue at komme ud i. Vil bare gerne glemme.

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Jeg kan helt sikker godt forstå du bare vil glemme det...  Det lyder også som det er forfærdeligt det der er sket..

Jeg håber du bliver frikendt og kan komme videre med dit liv uden mand.

Det håber jeg også. Der har været rigtig meget jeg har skulle lukke ned efter ham. Det her er den sidste der hænger og nager. Selvom jeg godt ved han aldrig stopper, så er det hvad der sidder fra dengang. Lidt som om der ikke kan lukkes før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.