Hvis man er blevet meldt til politiet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28.357 visninger
43 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg blev i aug./sep. ringet op af politiet at jeg var meldt for hærværk og vold.

Jeg skulle så fortælle min version og ville høre nærmere. Nogen der ved hvor lang tid der kan gå før man hører noget eller om den måske bare er lukket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

katoef

Jeg ville ringe og spørger Politiet.

Men ville tro at hvis du ikke høre mere så er sagen lukket.

Anmeld

1. marts 2011

Filippa & Liva

Jeg tror desværre det er for optimistisk at tro at sagen så bare er lukket, desværre...

Det kan tage riiiigtig lang tid for sådan en sag, men desværre "glemmer" de ikke bare én, så de skal nok hive fat i dig på et eller andet tidspunkt..

Har en kammerat som dummede sig og der gik et år før de hev fat i ham igen.

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

k skriver:

Jeg ville ringe og spørger Politiet.

Men ville tro at hvis du ikke høre mere så er sagen lukket.

Kan ikke li det. hvis nu de så begynder igen. Var ikke så rart. Men det var mere hvis nogen vidste hvor lang tid der mon kan gå ?

Anmeld

1. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg blev i aug./sep. ringet op af politiet at jeg var meldt for hærværk og vold.

Jeg skulle så fortælle min version og ville høre nærmere. Nogen der ved hvor lang tid der kan gå før man hører noget eller om den måske bare er lukket?

min kæreste siger at der kan gå rigtig lang tid inden du hører noget, men du kan også risikere at den bare er blevet lukket uden videre efterforskning fordi der muligvisi kke har været noget i anmeldelsen.. Han snakker desværre af bitter erfaring..

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

min kæreste siger at der kan gå rigtig lang tid inden du hører noget, men du kan også risikere at den bare er blevet lukket uden videre efterforskning fordi der muligvisi kke har været noget i anmeldelsen.. Han snakker desværre af bitter erfaring..

Jeg blev ringet op af politiet at jeg var anmeldt.

Men det var mit ord mod modpartens, så måske de ikke kan bruge det til noget?

Anmeld

1. marts 2011

twinny

Der kan gå halvandet år... i hvertfald... Taler af erfaring..

Min onkel er politimand og han siger halvandet til to er meget normalt.... De har travlt.

De lukker ikk bare sagen...

Held og lykke.

Anmeld

1. marts 2011

Fenris

Anonym skriver:

du skal ringe til dem og bede om og tale med den sags behandler som har snakket med dig tidligere. Der kan gå lang tid før sådan en sag er gået igennem, desværre. En ting er sikkert- det bliver ikke bare "glemt"..

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Jeg tror desværre det er for optimistisk at tro at sagen så bare er lukket, desværre...

Det kan tage riiiigtig lang tid for sådan en sag, men desværre "glemmer" de ikke bare én, så de skal nok hive fat i dig på et eller andet tidspunkt..

Har en kammerat som dummede sig og der gik et år før de hev fat i ham igen.

Men skal de så ikke afhøre mig mere eller? det var det ene ord mod det andet, så tænker det måske er umuligt at finde ud af hvad der er sandt og falsk?

Anmeld

1. marts 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

alle sager der bliver lukket bliver der sendt brev ud til de indblandede personer...

har selv lige været med i en bilulykke med en flugtbilist, og har desværre fået brev om at sagen er lukket, men den bliver selvfølgelig taget op hvis der er nye spor...

tror at sådan en sag du er havnet i kan tage lang tid med at efterforske o.s.v. da der er flere sider af sagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.