Hvis man er blevet meldt til politiet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Apples skriver:

du skal ringe til dem og bede om og tale med den sags behandler som har snakket med dig tidligere. Der kan gå lang tid før sådan en sag er gået igennem, desværre. En ting er sikkert- det bliver ikke bare "glemt"..

Nej, men hvis ikke der er noget at efterforske og det er mit ord mod den andens, så kan man jo ikke komme videre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

alle sager der bliver lukket bliver der sendt brev ud til de indblandede personer...

har selv lige været med i en bilulykke med en flugtbilist, og har desværre fået brev om at sagen er lukket, men den bliver selvfølgelig taget op hvis der er nye spor...

tror at sådan en sag du er havnet i kan tage lang tid med at efterforske o.s.v. da der er flere sider af sagen...

Åh, kan slet ikke rumme det. Er virkelig på et plan hvor det er skrækkeligt at bruge samfundets ressourcer på det. Og han sagde selv at det var muligt der intet kom ud af det fordi de var den enes ord mod den anden.

Anmeld

1. marts 2011

Shibby

Ring og spørg hvorfor du ikke har hørt noget. Måske der var overvågning

Hvilken type hærværk og vold snakker vi om,og hvor?

Anmeld

1. marts 2011

Fenris

Anonym skriver:

Nej, men hvis ikke der er noget at efterforske og det er mit ord mod den andens, så kan man jo ikke komme videre?

hvis de siger du er blevet anmeldt- så er du blevet anmeldt- og derved er der blevet lavet en sag om det.

Anmeld

1. marts 2011

Anonym

Min kæreste var eftersøgt af politiet, men han kunne gå som han ville og kom i åbent fængsel osv..

Men der gik 5 måneder før de fandt frem til ham.. SÅ hvis de vil kan det gå hurtigt..

MEN de skal nok kontakte dig, og de glemmer BESTEMT ikke sådan noget..

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Apples skriver:

hvis de siger du er blevet anmeldt- så er du blevet anmeldt- og derved er der blevet lavet en sag om det.

Ok. Men så satser jeg på der ikke kommer noget ud af det andet end den lukkes. Det var mere hvad der skete og hvor lang tid. Spændende. Skal også have anmeldt omtalte person, er bare så frygteligt at skulle rode op i. Tak for din hjælp.

Anmeld

1. marts 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Men skal de så ikke afhøre mig mere eller? det var det ene ord mod det andet, så tænker det måske er umuligt at finde ud af hvad der er sandt og falsk?

Det er jo svært at sige, men måske kontakter de dig pludselig for at komme til afhøring igen - måske kontakter de dig for at fortælle at sagen er lukket, eller noget helt tredje..

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Ring og spørg hvorfor du ikke har hørt noget. Måske der var overvågning

Hvilken type hærværk og vold snakker vi om,og hvor?

Et spejl i et skur og en tagrende og så fordi jeg bed personen da denne holdt fast i mig og var voldelig over for mig.

Anmeld

1. marts 2011

Fenris

Anonym skriver:

Ok. Men så satser jeg på der ikke kommer noget ud af det andet end den lukkes. Det var mere hvad der skete og hvor lang tid. Spændende. Skal også have anmeldt omtalte person, er bare så frygteligt at skulle rode op i. Tak for din hjælp.

syntes det ville være bedst ( og voksent) af dig at ringe til dem- så virker du også mere troværdig. Snak med den der har sagen og hør hvad der sker. min mand er politimand og mener det er det bedste træk du kan gøre i sådan en sag.

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Apples skriver:

syntes det ville være bedst ( og voksent) af dig at ringe til dem- så virker du også mere troværdig. Snak med den der har sagen og hør hvad der sker. min mand er politimand og mener det er det bedste træk du kan gøre i sådan en sag.

Jeg har egentlig ikke lyst fordi det er så langt ude. At den der har været voldelig og udsat mig for en masse anmelder mig. Det er så sygt. Talte med en sød betjent der havde stor forståelse for sagen, måske de har oplevet hustruvold og psykopatiske mænd før?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.