Hvis man er blevet meldt til politiet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Shibby

Anonym skriver:

Et spejl i et skur og en tagrende og så fordi jeg bed personen da denne holdt fast i mig og var voldelig over for mig.

Mild type hærværk og et bid.. Lyder ikke som en hastesag. Du kan tage det helt roligt. Hvis der kommer et brev så bare husk at være ærlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Mild type hærværk og et bid.. Lyder ikke som en hastesag. Du kan tage det helt roligt. Hvis der kommer et brev så bare husk at være ærlig

Har jeg været og der ligger heldigvis en masse papirer på den aften, til min fordel.

Så jeg frygter som ikke at der sker en masse, kan bare ikke så godt have tanken om at det hele skal rippes op i igen.

Anmeld

1. marts 2011

twinny

Anonym skriver:

Jeg har egentlig ikke lyst fordi det er så langt ude. At den der har været voldelig og udsat mig for en masse anmelder mig. Det er så sygt. Talte med en sød betjent der havde stor forståelse for sagen, måske de har oplevet hustruvold og psykopatiske mænd før?

Jeg ringede ikk da jeg blev anmeldt. Det svækkede ikk min sag. Du behøver ikke ringe. Jeg havde nemlig heller ikk lyst til at snakke med dem. Du skal nok få et brev, hvor der står du skal kontakte en advokat. Men hvis du vil melde den person, har du vel været på hospitalet og fået taget billeder af dine mærker. ellers står du meget dårlig i din sag.

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Jeg ringede ikk da jeg blev anmeldt. Det svækkede ikk min sag. Du behøver ikke ringe. Jeg havde nemlig heller ikk lyst til at snakke med dem. Du skal nok få et brev, hvor der står du skal kontakte en advokat. Men hvis du vil melde den person, har du vel været på hospitalet og fået taget billeder af dine mærker. ellers står du meget dårlig i din sag.

Jeg har vidner. Og så har jeg også udtalelser og papirer efter et døgns hospitals indlæggelse og efterfølgende psykologhjælp.

Har ikke haft energi til at melde personen, ville bare gerne væk og videre.

Anmeld

1. marts 2011

twinny

Anonym skriver:

Har jeg været og der ligger heldigvis en masse papirer på den aften, til min fordel.

Så jeg frygter som ikke at der sker en masse, kan bare ikke så godt have tanken om at det hele skal rippes op i igen.

Kan jeg godt forstå... Jeg villle ikk ringe. Jeg ville bare se hvad der skete. For mit var vold og jeg ventede halvandet år. Men du må ikk forvente de har glemt dig. desværre

Anmeld

1. marts 2011

Carina1977

Et spejl i et skur og en tagrende og så fordi jeg bed personen da denne holdt fast i mig og var voldelig over for mig.

Må man spørge hvad det er du er bekymret over? Er det at få en plettet straffeattest? Få en bøde? Ryge i fængsel? Eller er det fordi du bare ønsker at den her sag skal lukkes?

Hvis du skulle blive anklaget for det her, så ville straffen allerhøjst være en bøde/erstatning af det ødelagte.

Seriøst så tror jeg ikke de kommer nogen vegne i den her sag, specielt hvis der ingen vidner var. Så jeg tror altså den bliver lukket på et tidspunkt.

Men det er noget rod, når folk anklager en

Anmeld

1. marts 2011

Shibby

Anonym skriver:

Yoga anbefales i den her situation

Du behøver ikke at glemme det her,men du skyder digselv i sænk hvis du fokusere for meget på nederen. Lad politiet klare deres arbejde,og når og hvis tiden til det her kommer,så tager du den derfra

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Kan jeg godt forstå... Jeg villle ikk ringe. Jeg ville bare se hvad der skete. For mit var vold og jeg ventede halvandet år. Men du må ikk forvente de har glemt dig. desværre

Ok. Tak. Jamen, jeg tror jeg er meldt for alt der kunne findes på, bare for at genere mig. Og stille mig dårligt. Jeg forventer det værste, men har heldigvis en advokat pga noget andet han har gjort mod mig.

Anmeld

1. marts 2011

twinny

Anonym skriver:

Jeg har vidner. Og så har jeg også udtalelser og papirer efter et døgns hospitals indlæggelse og efterfølgende psykologhjælp.

Har ikke haft energi til at melde personen, ville bare gerne væk og videre.

det var godt... Altså ikk det der er sket. Men så manden/kvinden kan få en dom. Du skal nok regne med en betinget dom.

Anmeld

1. marts 2011

Kruse90

Jeg ville ringe og hører politiet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.