Udbetaling af KH?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Diana...

sanne O skriver:

Helt ærligt, mange af jer trænger fanme til et los i r....!! At sidde og brokke sig på den måde over et system som i årevis forsørger dem der ikke gider gøre en indsats selv..

"Kommunefolkder ikke er inde i reglerne"? Men det skal jeg da lige love for at dem der skal have penge de er!

Ja, der kom det så råt for usødet fra mig, men det her KH indlæg var mere end jeg kuune klare uden at kommentere det!!!

Jeres liv er ikke kommunens ansvar, det er jeres eget for pokker. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Diana...

Noneother skriver:

Du lyder da godt nok som et sympatisk menneske.
For det første var det slet ikke det tråden handlede om, og folk med sarte maver kunne da ligeså fint gå uden om.

For det andet burde du måske lige kende lidt til disse menneskers situation inden du udtaler dig så groft om noget du i realiteten ikke ved en dyt om. Der er ikke nogen her i tråden der har givet udtryk for at de snyder/prøver at snyde systemet.

Det er fint at vi har sådan et system i DK, men derfor er der sgutte nogen grund til lige at komme og sparke til folk der i forvejen ligger ned!
-men systemet nytter bare ikke noget når folk så ikke får de penge de havde regnet med og reglerne er så løst nedskrevet at ALLE uden undtagelse tolker dem forskelligt.
Tror ikke du selv ville bryde dig om at skulle tigge kommunen om de penge du ER fuldt berretiget til, hvis du i forvejen er gået ned med en depression eller lignende.

Det kan godt være at du står på toppen af verden nu, det ved jeg intet om. men tænk dig om, for det KAN osse ske for dig en dag, og så er det sgu ikke sjovt når folk fyrer sådanne nedladende kommentare af på næsten daglig basis...

Anmeld

2. marts 2011

sanne O

Jeg havde ikke forventet at nogen i denne tråd ville være enig med mig, men derfor kan man godt udtrykke sin mening. 

Men jeg skal da lige love for det har fået jer op af stolene, og det er vel formålet med en debat.

Jeg synes ikke jeg sparker til nogen der ligger ned, min harme gik jo på at man sidder og brokker sig og taler nedladende om fx. dem der arbejder på kommunen.

Og I skal endelig ikke tro at jeg lever på den grønne gren, jeg er på barsel fra en udd. og får kun SU..og den er ikke stor nok til at vi kan få det til at løbe rundt, så jeg får en KÆMPE studiegæld. Men det er så mit valg, og det kommer jeg til at betale for. 

Anmeld

2. marts 2011

Gittemor09

sanne O skriver:

Jeg havde ikke forventet at nogen i denne tråd ville være enig med mig, men derfor kan man godt udtrykke sin mening. 

Men jeg skal da lige love for det har fået jer op af stolene, og det er vel formålet med en debat.

Jeg synes ikke jeg sparker til nogen der ligger ned, min harme gik jo på at man sidder og brokker sig og taler nedladende om fx. dem der arbejder på kommunen.

Og I skal endelig ikke tro at jeg lever på den grønne gren, jeg er på barsel fra en udd. og får kun SU..og den er ikke stor nok til at vi kan få det til at løbe rundt, så jeg får en KÆMPE studiegæld. Men det er så mit valg, og det kommer jeg til at betale for. 

det er ikke personerne der bliver talt om... det er det arbejde de skulle have gjort, som ikke er gjort godt nok..

som du selv siger er du på SU og har heller ikke den vildeste indtægt... du ville da også brokke dig hvis du ikke fik dine penge udbetalt til tiden og ikke kunne betale dine regninger.....

du skal huske hvad du sidder og skriver her, og så lade være med at brokke dig til pengeudbetaleren den dag der er koks i din løn/SU whatever....!!

Anmeld

2. marts 2011

Tina&Laura

Gittemor09 skriver:

det er ikke personerne der bliver talt om... det er det arbejde de skulle have gjort, som ikke er gjort godt nok..

som du selv siger er du på SU og har heller ikke den vildeste indtægt... du ville da også brokke dig hvis du ikke fik dine penge udbetalt til tiden og ikke kunne betale dine regninger.....

du skal huske hvad du sidder og skriver her, og så lade være med at brokke dig til pengeudbetaleren den dag der er koks i din løn/SU whatever....!!

..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.