Udbetaling af KH?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

JuelZ

Tina&Daniel skriver:

Det lyder underligt - ved du hvorfor? 

hmm enten fordi måneden er kort, eller os ja pas :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Tina&Laura

Majdahls skriver:

Kunne være - jeg har nemlig heller ikke fået samme beløb. 

Anmeld

1. marts 2011

Gittemor09

Majdahls skriver:

jeg har fået som jeg plejer alle de andre måneder...!! og til tiden...

har du/ og TS prøvet at ringe til kommunen... ja, TS ved det er endnu et opkald... men hør dem hvorfor i ikke har fået det samme beløb som i plejer...

der jeg er i aktivering var der flere der ikke havde fået det beløb de plejer... nogle fordi de selvfølgelig ikke har meldt sig syge og bliver trukket... og nogles sager er de stadig igang med at undersøge....

det er desværre ikke altid der er styr på KH, og det er skide øv, for vi har jo ligesom dem også regninger der skal betales, og måske børn og dyr der skal have mad....

Anmeld

1. marts 2011

sanne O

Helt ærligt, mange af jer trænger fanme til et los i r....!! At sidde og brokke sig på den måde over et system som i årevis forsørger dem der ikke gider gøre en indsats selv..

"Kommunefolkder ikke er inde i reglerne"? Men det skal jeg da lige love for at dem der skal have penge de er!

Ja, der kom det så råt for usødet fra mig, men det her KH indlæg var mere end jeg kuune klare uden at kommentere det!!!

Jeres liv er ikke kommunens ansvar, det er jeres eget for pokker. 

Anmeld

1. marts 2011

Gittemor09

Helt ærligt, mange af jer trænger fanme til et los i r....!! At sidde og brokke sig på den måde over et system som i årevis forsørger dem der ikke gider gøre en indsats selv..

"Kommunefolkder ikke er inde i reglerne"? Men det skal jeg da lige love for at dem der skal have penge de er!

Ja, der kom det så råt for usødet fra mig, men det her KH indlæg var mere end jeg kuune klare uden at kommentere det!!!

hvad ved du om at vi gør eller ikke gør en indsats selv??

måske nogle af os kæmper en brav kamp for at finde et job, ja bare et eller andet og simpelthent har det hele til det uddannelse, karakterer og kvalifikationer med sig, men bare får afslag hele tiden...!!

det er lige så meget en indtægt som at få løn... og derfor skal det fandme også udbetales til tiden.. så dit sure opstød giver jeg altså ikke meget for...!!

ja, undskyld at jeg lukker det ud... men den der var bare et slag i ansigtet fra en der virkelig kæmper for et arbejde...

Anmeld

1. marts 2011

sanne O

Jeg er da sikker på at mange har brug for at få KH, men jeg har bare et indtryk af at det bliver misbrugt (altså her mener jeg at man bruger det som sovepude) ret ofte - og det mange af de her indlæg har en undertone af at man støtter hinanden i at det er ok - og det har jeg sku svært ved at side og læse om!

Og debat betyder vel at man kommer frem med sine holdninger - tror egentlig bare jeg fik skrevet det som mange tænker - at det så støder dig er egentlig bare ærgeligt..

Anmeld

1. marts 2011

Na-Wi

sanne O skriver:

Jeg er da sikker på at mange har brug for at få KH, men jeg har bare et indtryk af at det bliver misbrugt (altså her mener jeg at man bruger det som sovepude) ret ofte - og det mange af de her indlæg har en undertone af at man støtter hinanden i at det er ok - og det har jeg sku svært ved at side og læse om!

Og debat betyder vel at man kommer frem med sine holdninger - tror egentlig bare jeg fik skrevet det som mange tænker - at det så støder dig er egentlig bare ærgeligt..

Jeg tror ikke der er vildt mange der misbruger det !! Jeg var på kh i 4 dage hvorefter jeg så startede på en uddannelse, og hvad jeg forstod så skulle man møde op hver eneste dag, og når man blev væk blev det trukket i ens kontanthjælp..

De 4 dage jeg var derude var da ikke noget jeg ville gøre med glæde for at få penge hver måned.. Så meget i mit liv har jeg aldrig kedet mig før, og så får sådan et lille beløb..

Anmeld

1. marts 2011

Low

Det underlige er at jeg fik mine søndag eller lørdag

Anmeld

1. marts 2011

Low

sanne O skriver:

Omg

Anmeld

1. marts 2011

Sees

sanne O skriver:

Hold da op et surt opstød!

KH er lige så meget løn, som så meget andet.
Jeg får KH, ja - Jeg har siden min graviditet været sygemeldt med depression og angst, jeg kan ikke komme igang med noget.
Da jeg var gravid var jeg under uddannelse, og man kan jo ikke få SU på en sygemelding - DERFOR KH!!!

JEG kan ikke gøre for at jeg er syg - JEG kæmper en MEGA kamp for at komme ovenpå igen. HELT ovenpå - Ingen halve løsninger.
DERFOR KH!!!
Tror du jeg nyder det? Tror du jeg synes det er PISSE FEDT ikke at kunne tjene mine egne penge? For så kan du godt tro om igen!

Og ja, når vi har sådan en FANTASTISK mulighed, som KH, her i landet, så forventer jeg sgu egentlig også at det bliver gjort ordentlig, og at der er styr på tingene!

Tingene skal gøres ordentlig når advokaten, lægen og skolelæreren skal have løn og betale deres regninger.
Men sgu også når KH-modtageren, den sygmeldte eller kvinden på førtidspension skal have deres penge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.