Udbetaling af KH?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Sees

Tina&Daniel skriver:

Da vi flyttede hertil hvor vi bor nu, alle tre sammen - fik jeg også papire på at jeg var enlig forsørger. What tænkte jeg så, igen

Ej men hold hold hold hold!!!

Da faderskabssagen med Emils far var afsluttet, gik jeg på kommunen og afleverede den blanket om at jeg nu skulle have pengene fra ham, igennem kommunen osv.
Der fik jeg også papir ind ad døren med at min boligsikring nu faldte, fordi jeg havde fået en samlever .. Øh??!
Hvem er det, for ham vil jeg da gerne møde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Tina&Laura

Sees. skriver:

Ej men hold hold hold hold!!!

Da faderskabssagen med Emils far var afsluttet, gik jeg på kommunen og afleverede den blanket om at jeg nu skulle have pengene fra ham, igennem kommunen osv.
Der fik jeg også papir ind ad døren med at min boligsikring nu faldte, fordi jeg havde fået en samlever .. Øh??!
Hvem er det, for ham vil jeg da gerne møde?

Haha - det lyder sgu som en spændende historie.

Fedt at kommunen er blevet til match-maker 

Anmeld

28. februar 2011

Sees

Tina&Daniel skriver:

Haha - det lyder sgu som en spændende historie.

Fedt at kommunen er blevet til match-maker 

Haha, ja lige præcis!!

Måtte også pænt gå ned til dem og sige at jeg altså ikke havde fået en samlever, men at min søn bare havde fået en far, på papir

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

Sees. skriver:

Haha, ja lige præcis!!

Måtte også pænt gå ned til dem og sige at jeg altså ikke havde fået en samlever, men at min søn bare havde fået en far, på papir

Hahaha, hold kæft noget rod. De gør deres for at vinde nogle penge hva'?

Anmeld

28. februar 2011

Sees

Tina&Daniel skriver:

Hahaha, hold kæft noget rod. De gør deres for at vinde nogle penge hva'?

Ja meget.
Og da jeg jo havde fået udbetalt børnepenge af kommunen, mens sagen stod på, skulle de jo tilbagebetales - Af Emils far.
Men da de ikke kunne få fat på ham, mente de så at jeg hang på den gæld .. Der måtte fire (4!!!!) møder til, og endda et med advokat, for at overbevise dem om, at den gæld altså ikke var mit problem.
Mon de nogensinde har hørt om folkeregisteret?

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

Sees. skriver:

Ja meget.
Og da jeg jo havde fået udbetalt børnepenge af kommunen, mens sagen stod på, skulle de jo tilbagebetales - Af Emils far.
Men da de ikke kunne få fat på ham, mente de så at jeg hang på den gæld .. Der måtte fire (4!!!!) møder til, og endda et med advokat, for at overbevise dem om, at den gæld altså ikke var mit problem.
Mon de nogensinde har hørt om folkeregisteret?

Hold nu KÆFT .. de er ikke rigtig kloge!
Jeg synes simpelthen det er ufatteligt altså - mildest talt! 

Anmeld

28. februar 2011

Sees

Tina&Daniel skriver:

Hold nu KÆFT .. de er ikke rigtig kloge!
Jeg synes simpelthen det er ufatteligt altså - mildest talt! 

Bare lidt!!

Men nu er alt i den skønneste orden - Og det håber jeg også snart det bliver for dig, så du ikke skal have de bekymringer, om du nu får dine penge i næste måned

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

Sees. skriver:

Bare lidt!!

Men nu er alt i den skønneste orden - Og det håber jeg også snart det bliver for dig, så du ikke skal have de bekymringer, om du nu får dine penge i næste måned

Ja for man sidder sgu da lidt og bidder negle over om man overhovedet kan betale sine regninger til tiden.

Anmeld

28. februar 2011

Sees

Tina&Daniel skriver:

Ja for man sidder sgu da lidt og bidder negle over om man overhovedet kan betale sine regninger til tiden.

Ja lige præcis - Det er simpelthen ikke til at holde ud!

Kommer du med en opdatering imorgen?

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

Sees. skriver:

Ja lige præcis - Det er simpelthen ikke til at holde ud!

Kommer du med en opdatering imorgen?

Det kan du tro at jeg gør 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.