Udbetaling af KH?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.442 visninger
54 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Tina&Laura

..andre end mig som ikke har fået?

Plejer sådan lige at gå på min netbank og tjekke om morgenen den dag de skal gå ind - og de plejer at være der - men ikke idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Carina1977

Tina&Daniel skriver:

..andre end mig som ikke har fået?

Plejer sådan lige at gå på min netbank og tjekke om morgenen den dag de skal gå ind - og de plejer at være der - men ikke idag.

Nu får jeg ikke kontanthjælp, men førtidspension. Måske jeg også lige skulle tjekke, for selvom det ikke er det samme, kommer de jo egentlig fra samme sted af.

Det må da være en fejl....plejer du ikke at få pengene udbetalt den sidste hverdag i måneden?

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

Carina1977 skriver:

Nu får jeg ikke kontanthjælp, men førtidspension. Måske jeg også lige skulle tjekke, for selvom det ikke er det samme, kommer de jo egentlig fra samme sted af.

Det må da være en fejl....plejer du ikke at få pengene udbetalt den sidste hverdag i måneden?

Jo det gør jeg - det er idag :-) ..

Anmeld

28. februar 2011

Carina1977

Tina&Daniel skriver:

Jo det gør jeg - det er idag :-) ..

Ja det ved jeg...det er også derfor det er underligt. Måske du lige skulle give kommunen et kald idag, og høre hvad der er gået galt.

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

Carina1977 skriver:

Ja det ved jeg...det er også derfor det er underligt. Måske du lige skulle give kommunen et kald idag, og høre hvad der er gået galt.

Ja det må jeg jo gøre. Sidste måned var der også problemer fordi de mente de ikke havde fået informationer om en eller anden bank-konto :/ den eksisterede bare ikke ..

Anmeld

28. februar 2011

Carina1977

Tina&Daniel skriver:

Ja det må jeg jo gøre. Sidste måned var der også problemer fordi de mente de ikke havde fået informationer om en eller anden bank-konto :/ den eksisterede bare ikke ..

Ja det kan de i hvert fald ikke give som undskyldning igen

Håber du stadig har penge tilovers fra den her måned, sådan at i kan klare jer

Anmeld

28. februar 2011

Anitta Kristiansen

jeg har nu fået mine penge  

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

Carina1977 skriver:

Ja det kan de i hvert fald ikke give som undskyldning igen

Håber du stadig har penge tilovers fra den her måned, sådan at i kan klare jer

Det er ikke det store da. Men kommunen har altid mulighed for at udbetale på forskud og det har jeg ret til at de gør hvis de har klokket i den - igen  ..heldigvis!

Anmeld

28. februar 2011

Bellinda89

Jeg har også fået mine penge.. Men min veninde har heller ikke fået sine idag

Anmeld

28. februar 2011

Swerg

Jeg har også fået..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.