Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: ja nemlig også der for jeg gerne vil lave sådan nogle fordi det skal være nemt og lækkert og passer lige med jeg kan lave sådan en til kl 16
ja nemlig også der for jeg gerne vil lave sådan nogle fordi det skal være nemt og lækkert og passer lige med jeg kan lave sådan en til kl 16
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heidibh skriver: Jeg plejer at bikse dejen sammen om aftenen og så er der frisk bagt boller om morgen )
Jeg plejer at bikse dejen sammen om aftenen og så er der frisk bagt boller om morgen )
Ja men jeg spiser efter en kostplan så ikke boller til morgen mad her det er kl 16 en enkelt bolle
spj skriver: Ja, det er det. Dejen skal være lidt våd i det.
Ja, det er det. Dejen skal være lidt våd i det.
Taak
spj skriver: Jeg laver tit dem her http://www.madopskrifter.nu/Opskrifter/Langtidsh&# 230;vede+boller.opskrift?0=10585&11=227,1708De er super nemme og smager vildt godt.
Jeg laver tit dem her http://www.madopskrifter.nu/Opskrifter/Langtidsh&# 230;vede+boller.opskrift?0=10585&11=227,1708De er super nemme og smager vildt godt.
Lyder lige som nogle jeg vil lave til min fødselsdag
KaMa skriver: Jeg har lige lavet nogle i går: 1 ltr vand KOLDT 1 pk gær 2 tsk salt 1 kg mel 150 gram mysli ½ pk. tranebær. Rørte sammen med dejkroge på mixer. Dejen er ikke fast og skal ikke æltes. Den røg i køleren til i dag. Rørte den lige rundt og lavede klatter til bagepladen med to skeer. Ind i kold varmluftovn på 175 grader i ca. 25 min. Kunne ikke være lettere..
Jeg har lige lavet nogle i går:
1 ltr vand KOLDT
1 pk gær
2 tsk salt
1 kg mel
150 gram mysli
½ pk. tranebær.
Rørte sammen med dejkroge på mixer. Dejen er ikke fast og skal ikke æltes.
Den røg i køleren til i dag. Rørte den lige rundt og lavede klatter til bagepladen med to skeer.
Ind i kold varmluftovn på 175 grader i ca. 25 min.
Kunne ikke være lettere..
Tak for tippet! Hvor mange bollder bliver der ca.? 24?
Baagøe skriver: Lyder lige som nogle jeg vil lave til min fødselsdag
spj skriver: God ide, alle jeg har serveret dem for er helt vilde med dem.
God ide, alle jeg har serveret dem for er helt vilde med dem.
Super. Det er nemlig altid dejligt at kunne lave noget i forvejen. Kan man mon sætte bollerne på plader så de hæver der, så de blot skal i ovnen?
Baagøe skriver: Super. Det er nemlig altid dejligt at kunne lave noget i forvejen. Kan man mon sætte bollerne på plader så de hæver der, så de blot skal i ovnen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128