Jeg er ved at død af sult...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Forstår dig 100% håber bare du får overtalt farmand

takker det gør jeg nok desværre ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Jeg kan godt se problemet i det - det er jo en lille ting, men kan bare vokse sig til et stort problem...

MEEEEN, jeg bliver altså lige nødt til at spørge - har du sagt til ham at det er smadderdejligt at han gerne vil hjælpe med at rydde af, men om han ikke vil være sød at rydde tingene helt ned i opvaskeren?

De der´sens mænd tænker bare sjældent så langt som vi, når det kommer til husholdning - måske er han slet ikke klar over at det er et problem?

Det oplever jeg i hvert fald ofte med min mand. Når jeg gør ham opmærksom på at noget generer mig (hvilket jeg oftest gør, inden det bliver et "rigtigt" problem), siger ham som regel: "Det anede jeg slet ikke generede dig skat, men jo, selvfølgelig vil jeg gøre ditten og datten i fremtiden". Engangimellem skal han have genopfrisket hukommelsen (haha) men generelt ændrer han på tingene.

lol nej det har jeg godt nok ikke. den må klart afprøves ;-) du har nok helt ret måske tænker han slet ikke over det.

takker

Anmeld

27. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

takker det gør jeg nok desværre ikke

øv øv øv... for det med han smider ham få værelset gør det måske det hele værre

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

øv øv øv... for det med han smider ham få værelset gør det måske det hele værre

tror jeg også desværre.

Anmeld

27. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

tror jeg også desværre.

nemlig

Anmeld

27. februar 2011

XXSS

Anonym skriver:

men jeg har sat mig ned i protest... for der er ikke andre i huset der lige syntes der skal hjælpes med at få dækkede bord.

sådan er det dersværre tit eller også skal jeg selv stå og tage det hele af igen.

hvordan ser det ud hjemme ved jer.

jeg er så bange for at min søn skal få den ide at det er kvinden der skal lave det hele.

min kæreste er god til at hjælp med at lave maden men når der så skal ryddes op er han bare forduftet eller også hjælper han lige med at rydde det hele hen men og sætte det i maskinen nej da det gør jeg og det der ikke må kommes i vasker jeg af og tøre det af.

ARRRRR syntes bare det er for meget lige nu!

Her er vi heldigvis fælles om det hele

Du må jo tage en snak med ham, så han kan lette r....!

Anmeld

27. februar 2011

mortilflere

Bonden hjælper aldrig ...........

De store ryder af og de små dækker bord.

Anmeld

27. februar 2011

KajaHH

Her hjemme skiftes vi til at lave mad, eller noglegange jeg laver det for det meste, men så rydder manden af bordet og skyller af, og sætter aftenskaffen over, så vi hjælpes meget godt ad herhjemme synes jeg.

Anmeld

27. februar 2011

tinasmor

hvorfor laver du ikke bare mad til dig selv og din søn så ??? så kan kæresten da selv lave mad hvis han ikke tror man begge to skal hjælpe

Det var jeg faktisk også ved at gøre en gang.

Jeg var død træt af at det altid var mig der hentede, købte ind og lavede maden så den stod klar når han kom hjem. Orkede det bare ikke mere. Så jeg satte mig for flere dage bare at spise rygbrød (som min mand ikke bryder sig om) og pålæg han ikke kunne lide og så kunne mig og mit barn ellers spise. Barnligt, ja måske. Men det er da også barnligt at tro at man kommer hjem til et hotel

Anmeld

27. februar 2011

B&J

tinasmor skriver:

Det var jeg faktisk også ved at gøre en gang.

Jeg var død træt af at det altid var mig der hentede, købte ind og lavede maden så den stod klar når han kom hjem. Orkede det bare ikke mere. Så jeg satte mig for flere dage bare at spise rygbrød (som min mand ikke bryder sig om) og pålæg han ikke kunne lide og så kunne mig og mit barn ellers spise. Barnligt, ja måske. Men det er da også barnligt at tro at man kommer hjem til et hotel

nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.