Jeg er ved at død af sult...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Det var jeg faktisk også ved at gøre en gang.

Jeg var død træt af at det altid var mig der hentede, købte ind og lavede maden så den stod klar når han kom hjem. Orkede det bare ikke mere. Så jeg satte mig for flere dage bare at spise rygbrød (som min mand ikke bryder sig om) og pålæg han ikke kunne lide og så kunne mig og mit barn ellers spise. Barnligt, ja måske. Men det er da også barnligt at tro at man kommer hjem til et hotel

du har så enelig ret. er så død træt af det er mig der vasker tøj, lægger det sammen skal tigge ham om og gøre det lægger mit og søns tøj på plads. han smidder jeg på sengen så kan han selv komme det i skabet.

det er mig der aflevere knægten og henter ham det mig der handler ind

det er mig der altid er oleopfinder og finde på aftensmad.

det er mig der støvsuger i hverdagene

ja osv men nu skal det sku være slut jeg er ikke en husmor selvom jeg ikke har noget arbejde har jeg end til i sidste uge gået på jobsøgnings kurus og har først haft fri kl 15.

det er helt fint det er mig der bringer og henter knægten for det kan han altså ikke med de arbejds tider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

tinasmor

Anonym skriver:

du har så enelig ret. er så død træt af det er mig der vasker tøj, lægger det sammen skal tigge ham om og gøre det lægger mit og søns tøj på plads. han smidder jeg på sengen så kan han selv komme det i skabet.

det er mig der aflevere knægten og henter ham det mig der handler ind

det er mig der altid er oleopfinder og finde på aftensmad.

det er mig der støvsuger i hverdagene

ja osv men nu skal det sku være slut jeg er ikke en husmor selvom jeg ikke har noget arbejde har jeg end til i sidste uge gået på jobsøgnings kurus og har først haft fri kl 15.

det er helt fint det er mig der bringer og henter knægten for det kan han altså ikke med de arbejds tider

Det som også irretere mig er, at jeg hver dag når jeg kommer hjem med den lille, bruger en time på at rydde op. Dvs bare sætte alt legetøj, tøj (vi er alle dårlige til at lægge på plads), smide ud gøre ved osv. Men han opdager det aldrig (der bliver jo aldrig klinisk rydddet op i hverdagene) Men tænker nogle gange hvis man så ikke gjorde det, hvordan det så, så ud fredag eftermiddag

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Det som også irretere mig er, at jeg hver dag når jeg kommer hjem med den lille, bruger en time på at rydde op. Dvs bare sætte alt legetøj, tøj (vi er alle dårlige til at lægge på plads), smide ud gøre ved osv. Men han opdager det aldrig (der bliver jo aldrig klinisk rydddet op i hverdagene) Men tænker nogle gange hvis man så ikke gjorde det, hvordan det så, så ud fredag eftermiddag

ej du lyder lige som mig!! ja jeg styrter også lige rundt og samler reklamer og andre små ting sammen vi er vildt gode til at samle sammen til genbrugen så mælkkatoner havner i vores gang end til der er nogen der gå i gragsen med dem

legetøjet er vi heldigvis gode til at tage om aften enden vores søn skal i seng forså er han med til at rydde op, så han ikke bare tror det flyver på plads af sig selv. men det er kun i stuen så er der også hans værelse!!

Anmeld

27. februar 2011

Sof

Herhjemme er det meget lige fordelt. Vi klarer det meste sammen 

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Herhjemme er det meget lige fordelt. Vi klarer det meste sammen 

dejligt og hører og det vil jeg også kæmpe for nu:-)

Anmeld

28. februar 2011

Kongmulle

Anonym skriver:

fordi jeg ikke vil bare en dum skid der kunne finde på det. syntes det er vildt barnligt og gøre sådan noget.

men det kan være det ender med det

Syntes du det er mindre barnligt at sætte sig ned i protest og sulte fordi han ikke vasker op? ( og hvad signal sender det din søn?? )

Anmeld

28. februar 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

men jeg har sat mig ned i protest... for der er ikke andre i huset der lige syntes der skal hjælpes med at få dækkede bord.

sådan er det dersværre tit eller også skal jeg selv stå og tage det hele af igen.

hvordan ser det ud hjemme ved jer.

jeg er så bange for at min søn skal få den ide at det er kvinden der skal lave det hele.

min kæreste er god til at hjælp med at lave maden men når der så skal ryddes op er han bare forduftet eller også hjælper han lige med at rydde det hele hen men og sætte det i maskinen nej da det gør jeg og det der ikke må kommes i vasker jeg af og tøre det af.

ARRRRR syntes bare det er for meget lige nu!

Laver han så ikke nogere andet?

Ordner haven, vasker og tanker bilen, kører på lossepladsen, skruer ting i væggene, gør rent på badeværelset?

Ikke at kvindens plads er i køkkenet, men man deles vel om arbejdsbyrden

Anmeld

28. februar 2011

Sof

Anonym skriver:

dejligt og hører og det vil jeg også kæmpe for nu:-)

Det kan jeg godt forstå, det andet kan man ikke holde ud at leve med og jeg ved at jeg ikke ville gøre det igen. Mit liv er forkert til at være mor for en fuldvoksen mand.

Håber du får vendt det til at I kan hjælpes ad

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Laver han så ikke nogere andet?

Ordner haven, vasker og tanker bilen, kører på lossepladsen, skruer ting i væggene, gør rent på badeværelset?

Ikke at kvindens plads er i køkkenet, men man deles vel om arbejdsbyrden

øh nej

Ordner haven fælles om sommeren,
vasker og tanker bilen d et er min bil så nej,
kører på lossepladsen gør vi sammen,
skruer ting i væggene ja det gør han men der er ikke så meget at gøre med sådan noget,
gør rent på badeværelset? nix det er også mig

Anmeld

28. februar 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

øh nej

Ordner haven fælles om sommeren,
vasker og tanker bilen d et er min bil så nej,
kører på lossepladsen gør vi sammen,
skruer ting i væggene ja det gør han men der er ikke så meget at gøre med sådan noget,
gør rent på badeværelset? nix det er også mig

Kan det så ikke være fordi han mangler lidt overskud??

Herhjemme har manden været en stjerne. Jeg har været dybt presset mentalt grundet uddannelse og en lille prut der oveni valgte at komme 2 mdr for tidligt. Så manden herhjemme har mere eller mindre stået for ALT!
- jeg ordnede kun vasketøj

Når man lever sammen i et forhold løfter man i flok, og nogen gange løfter den ene mere end den anden.

Din tilgang til "problemet" er ikke så konstruktivt

I må tale om det og fx. lave nogen aftaler omkring fordeling af arbejdsopgaver.

I er to sammen, og I skal sammen løse det, ellers kan man jo ligesågodt smide ham ud og gøre det hele selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.