Jeg er ved at død af sult...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

millesofie

Anonym skriver:

den var ellers god:-D

problemet er bare at han godt kan undvære mad fordi han drikker så meget kaffe i løbet af en dag

om han drikker kaffe eller ej så skal maden jo stadig stå på bordet er der ikke børn?? har han intet ansvar? eller kan han bare opføre sig som en teenager? ja undskyld men der blev jeg sku paf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

ja det skal han det ved jeg men han vil ikke have noget han vil have æbler og pære men ikke rugbrød...

okay hvor gammel er han?

måske er det bare en fase børn har også tit svært ved af spise hvis mor og far ikke spiser sådan en lille pul har vi nemlig

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Fisenberg skriver:

om han drikker kaffe eller ej så skal maden jo stadig stå på bordet er der ikke børn?? har han intet ansvar? eller kan han bare opføre sig som en teenager? ja undskyld men der blev jeg sku paf

jo der er min søn på 2år

og jo til tider har han ansvar. men lige det med bord dækning her han ikke noget somhelst ansvar

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

okay hvor gammel er han?

måske er det bare en fase børn har også tit svært ved af spise hvis mor og far ikke spiser sådan en lille pul har vi nemlig

han er 2 år og 3 mdr og selvom vi spiser fint ved siden af ham spiser han måske et halv stykke rugbrød.

men nu har vi spist og knægten spiste da også et helt stykke i dag.

det skal lige sige at it og ofte er han slet ikke sulten til middag så derfor spiser vi tit først når han er stået op fra middags lur.

det samme i vs han får sin madpakke sammen med de andre men tit spiser han den først om eftermiddagen.

han er bare en dreng der spiser sent. men så spiser han også en KÆMPE stor portion havregryn til morgenmad hver dag

Anmeld

27. februar 2011

Aves.

Kan du ikke bare tage noget mad....her i huset spiser vi når vi er sultne i weekenden...køkkenpersonalet holder fri og man må, ud fra alder og evner, lave mad og få hjælp til det....jeg kan ikke se at der skal laves stort fællesspisemad tre gange om dagen...her er det bare til aften vi samles i weekenden og der må ungerne altså bidrage.

Jeg er alene så mine drenge skal nok lære det hele...for det er bare ikke muligt at være andet end husmor hvis man skal stå for alt det praktiske selv...jeg vil også have hyggelaveingenting-tid med ungerne og migs elv..

Anmeld

27. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

han er 2 år og 3 mdr og selvom vi spiser fint ved siden af ham spiser han måske et halv stykke rugbrød.

men nu har vi spist og knægten spiste da også et helt stykke i dag.

det skal lige sige at it og ofte er han slet ikke sulten til middag så derfor spiser vi tit først når han er stået op fra middags lur.

det samme i vs han får sin madpakke sammen med de andre men tit spiser han den først om eftermiddagen.

han er bare en dreng der spiser sent. men så spiser han også en KÆMPE stor portion havregryn til morgenmad hver dag

Okay jamen så får han da også det han skal

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Kan du ikke bare tage noget mad....her i huset spiser vi når vi er sultne i weekenden...køkkenpersonalet holder fri og man må, ud fra alder og evner, lave mad og få hjælp til det....jeg kan ikke se at der skal laves stort fællesspisemad tre gange om dagen...her er det bare til aften vi samles i weekenden og der må ungerne altså bidrage.

Jeg er alene så mine drenge skal nok lære det hele...for det er bare ikke muligt at være andet end husmor hvis man skal stå for alt det praktiske selv...jeg vil også have hyggelaveingenting-tid med ungerne og migs elv..

jo sådan har det også været en gang. men i forbindelse med at vores søn spiser så lidt.

har vi valgt og lave det hyggeligt med fælles spisning.

men ja jeg har også selv været van til at man bare spiste når man var sulten

Anmeld

27. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

jo sådan har det også været en gang. men i forbindelse med at vores søn spiser så lidt.

har vi valgt og lave det hyggeligt med fælles spisning.

men ja jeg har også selv været van til at man bare spiste når man var sulten

Men børn har jo faktisk også bedre af at spise tit og så snart lysten er der...kan du ikke have mad stående til ham som han kan spsie af når han har lyst..

Anmeld

27. februar 2011

Frk.S

Den var aldrig gået her. Hos os deles vi om tingene - ikke sådan at vi har det hele delt lige op. Nogle gange gør jeg det hele alene, ngole gange gør han det hele alene og nogle gange deles vi om det.

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Okay jamen så får han da også det han skal

jah både og for så når vi når aftensmad er han ikke sulten også har han også fået den ide om at han ikke kan LIDE noget som helst så lige fortiden spiser han ris, kartofler og pasta men det hele skal være fuldstændigt tørt. han fipper fuldstændigt ud når vi kommer sovs på!!

i aften skal vi have nachos med kylling og der skal jeg love for at han kan pleje og spise en masse.

men det er meget op og nej, det kan også være at det er forlænge siden vi har fået det også han nægter bare og smage det!!!

fatter ikke den dreng og hans madvaner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.