Anonym skriver:
ja sådan burde det også være
jeg har ikke noget i mod og hjælpe med at rydde af. problemet er bare at når jeg laver mad så hjælper han ikke med at rydde af. jo med at sætte hen på køkkenbordet men så er han også daffet igen.
Jeg kan godt se problemet i det - det er jo en lille ting, men kan bare vokse sig til et stort problem...
MEEEEN, jeg bliver altså lige nødt til at spørge - har du sagt til ham at det er smadderdejligt at han gerne vil hjælpe med at rydde af, men om han ikke vil være sød at rydde tingene helt ned i opvaskeren?
De der´sens mænd tænker bare sjældent så langt som vi, når det kommer til husholdning - måske er han slet ikke klar over at det er et problem?
Det oplever jeg i hvert fald ofte med min mand. Når jeg gør ham opmærksom på at noget generer mig (hvilket jeg oftest gør, inden det bliver et "rigtigt" problem), siger ham som regel: "Det anede jeg slet ikke generede dig skat, men jo, selvfølgelig vil jeg gøre ditten og datten i fremtiden". Engangimellem skal han have genopfrisket hukommelsen (haha) men generelt ændrer han på tingene.
Anmeld