Jeg er ved at død af sult...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Men børn har jo faktisk også bedre af at spise tit og så snart lysten er der...kan du ikke have mad stående til ham som han kan spsie af når han har lyst..

det har jeg aldrig prøvet. måske vi skal prøve det næste weekend

hvis de nu var frugt og rosiner og sådan noget ville han spise hele dagen lang og igen g igen. men det kan han altså ikke leve af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

jah både og for så når vi når aftensmad er han ikke sulten også har han også fået den ide om at han ikke kan LIDE noget som helst så lige fortiden spiser han ris, kartofler og pasta men det hele skal være fuldstændigt tørt. han fipper fuldstændigt ud når vi kommer sovs på!!

i aften skal vi have nachos med kylling og der skal jeg love for at han kan pleje og spise en masse.

men det er meget op og nej, det kan også være at det er forlænge siden vi har fået det også han nægter bare og smage det!!!

fatter ikke den dreng og hans madvaner!

dog er vores dreng snart 1 år men han spiser kun ris og pølser og vi har lige fået lov af putte sovs på risen griner.. også har han lige lært af spise rugbrød ja det er sku ikke nemt griner de har deres ejen mening om mad nemlig

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

dog er vores dreng snart 1 år men han spiser kun ris og pølser og vi har lige fået lov af putte sovs på risen griner.. også har han lige lært af spise rugbrød ja det er sku ikke nemt griner de har deres ejen mening om mad nemlig

jep det tror jeg på ja her begyndt det da han var halvandet. han har også spist sovs med velbehag da han var 1 år

det er helt slut nu.

vi gør det at han får det hele hvergang på sin tallerken kød og sovs. men det er delt op også må han selv bestemme om han vil smage eller ej. men han smager aldrig!!

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Den var aldrig gået her. Hos os deles vi om tingene - ikke sådan at vi har det hele delt lige op. Nogle gange gør jeg det hele alene, ngole gange gør han det hele alene og nogle gange deles vi om det.

sådan var det også en gang ved os. og ved ikke hvornår har ændret sig. men sådan er det bestemt ikke mere

Anmeld

27. februar 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

men jeg har sat mig ned i protest... for der er ikke andre i huset der lige syntes der skal hjælpes med at få dækkede bord.

sådan er det dersværre tit eller også skal jeg selv stå og tage det hele af igen.

hvordan ser det ud hjemme ved jer.

jeg er så bange for at min søn skal få den ide at det er kvinden der skal lave det hele.

min kæreste er god til at hjælp med at lave maden men når der så skal ryddes op er han bare forduftet eller også hjælper han lige med at rydde det hele hen men og sætte det i maskinen nej da det gør jeg og det der ikke må kommes i vasker jeg af og tøre det af.

ARRRRR syntes bare det er for meget lige nu!

Altså her i hjemmet er arbejdsfordelingen således at den der laver mad, som hovedregel ikke rydder op.

Da min mand ikke kan koge et æg, er det jo indlysende at det er mig der laver maden, og han klarer oprydningen.

Det er også mig der ordner vasketøg og indkøb, mens han klarer støvsugning og at tørre støv af...

Anmeld

27. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

jep det tror jeg på ja her begyndt det da han var halvandet. han har også spist sovs med velbehag da han var 1 år

det er helt slut nu.

vi gør det at han får det hele hvergang på sin tallerken kød og sovs. men det er delt op også må han selv bestemme om han vil smage eller ej. men han smager aldrig!!

mon ikke det kommer igen det håber jeg for jer

Anmeld

27. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

det har jeg aldrig prøvet. måske vi skal prøve det næste weekend

hvis de nu var frugt og rosiner og sådan noget ville han spise hele dagen lang og igen g igen. men det kan han altså ikke leve af..

Men det er vel bedre end ingenting, eller?

Lav nogle små sjove pindemadder så..

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Altså her i hjemmet er arbejdsfordelingen således at den der laver mad, som hovedregel ikke rydder op.

Da min mand ikke kan koge et æg, er det jo indlysende at det er mig der laver maden, og han klarer oprydningen.

Det er også mig der ordner vasketøg og indkøb, mens han klarer støvsugning og at tørre støv af...

ja sådan burde det også være

jeg har ikke noget i mod og hjælpe med at rydde af. problemet er bare at når jeg laver mad så hjælper han ikke med at rydde af. jo med at sætte hen på køkkenbordet men så er han også daffet igen.

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Men det er vel bedre end ingenting, eller?

Lav nogle små sjove pindemadder så..

ej det lyder hyggeligt det må prøves TAKKER

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

mon ikke det kommer igen det håber jeg for jer

det håber jeg også. og reglen er nu herhjemme at hvis han ikke spiser noget heller ikke kartofler eller ris så får han bare ikke andet også må vi stå op kl 5 for at give ham morgenmad.

for han skal bare ikke tro at hvis jeg ikke spiser aftensmad får jeg frugt eller rugbrød

NIX kære ven sådan leger vi ikke med moar her.

han er nemlig super klog og ved lige hvordan han skal snørre folk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.