Hvor mange herinde har "kamphunde"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Christina.78

Vi har også "muskelhund" her..dog en rottweiler som tror han er en lille baby på 2...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

SD21

Saram skriver:

For to år siden havde jeg en lille amr. bulldog..

Hun døde detsværre af et hjertestop da hun var knap 4 mdr, og dyrelægen mente det var en medfødt hjertefejl.

Men i den korte tid jeg havde med hende, var hun simpelthen det mest fantastiske og vidunderlige væsen!

Åhh, hvor skrækkeligt ! Bare tanken om at en af mine hunde pludselig døde fra mig !  

Anmeld

27. februar 2011

SD21

Christina.78 skriver:

Vi har også "muskelhund" her..dog en rottweiler som tror han er en lille baby på 2...

Haha. Det er ligesom vores ! Hun kravler som regel op på skødet og tror hun er et lille nips på 2 kg - det skal så lige siget at hun vejer 35 kg !  

Anmeld

27. februar 2011

Christina.78

SD21 skriver:

Haha. Det er ligesom vores ! Hun kravler som regel op på skødet og tror hun er et lille nips på 2 kg - det skal så lige siget at hun vejer 35 kg !  

Tror også Joda ligger over de 30 kg ...

Anmeld

27. februar 2011

M.O.A.R.

Vi har en Amerikansk bulldog på 2½ år som vi har haft fra hvalp

Homer , en rigtig god og dejlig familiehund som er rigtig go overfor vores søn og andre børn der kommer hos os..

Han tror han er en lille babyhund på 2 kg, selvom han vejer 46 Og er bange for alt fra sæbebobler til høje lyde..

Her er lige et par billeder af ham

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. februar 2011

SD21

MaleneF skriver:

Vi har en Amerikansk bulldog på 2½ år som vi har haft fra hvalp

Homer , en rigtig god og dejlig familiehund som er rigtig go overfor vores søn og andre børn der kommer hos os..

Han tror han er en lille babyhund på 2 kg, selvom han vejer 46 Og er bange for alt fra sæbebobler til høje lyde..

Her er lige et par billeder af ham

Haha. Min bedste ven ! - Homer-kylling

Anmeld

27. februar 2011

170811

Eva. skriver:

Min veninde har haft flere af den slags...tror endda hun har avlet dem, men nu får hun aflivet den sidste hun har pga den nye lov og har valgt en anden race. Men det er vel også det der er meningen med den nye lov...??

Nej det er bestemt ikke meningen at man skal aflive sine gode "gamle" hunde bare fordi der er kommet et forbud. Forbuddet går på at man ikke længere må avle på disse racer, men dem der allerede lever må leve så længe de kan. Heldigvis

Herhjemme har vi to stk. Har kun billeder af Shiva, som er 1½ år og amstaff. Vi har en blanding på snart 3 år også. Shiva er jordens største piveskid og er bange for alt, også elsker hun vand. Bare der ikke er is på så er det varmt nok.... Synes hun.

De er begge to nogle rigtig charmetrolde, og nogle skønne hunde.

Og herhjemme sover man også på ryggen med benene i vejret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. februar 2011

Aves.

170811 skriver:

Nej det er bestemt ikke meningen at man skal aflive sine gode "gamle" hunde bare fordi der er kommet et forbud. Forbuddet går på at man ikke længere må avle på disse racer, men dem der allerede lever må leve så længe de kan. Heldigvis

Herhjemme har vi to stk. Har kun billeder af Shiva, som er 1½ år og amstaff. Vi har en blanding på snart 3 år også. Shiva er jordens største piveskid og er bange for alt, også elsker hun vand. Bare der ikke er is på så er det varmt nok.... Synes hun.

De er begge to nogle rigtig charmetrolde, og nogle skønne hunde.

Og herhjemme sover man også på ryggen med benene i vejret

Tænkte nu også bare på at meningen vel er at de skal forsvinde på et tidspunkt...min veninde ville ikke byde sine hunde et liv med mundkurv og hvad der ellers er af krav og begrænsninger nu for disse hunde, så hun mente den var bedre tjent med at blive aflivet.

Anmeld

27. februar 2011

SD21

Eva. skriver:

Tænkte nu også bare på at meningen vel er at de skal forsvinde på et tidspunkt...min veninde ville ikke byde sine hunde et liv med mundkurv og hvad der ellers er af krav og begrænsninger nu for disse hunde, så hun mente den var bedre tjent med at blive aflivet.

Du har helt ret i at meningen med loven er at de på et tidspunkt forsvinder fra Danmarks kortet ! Jeg ville nu aldrig aflive mine hunde bare pga. mundkurvepåbud - jeg har lært min at gå med dem, og hun har nu fundet ud af at hvis bare hun ser ynkelig ud når vi går tur hvor der er mennesker, så kommer de og snakker med hende

Anmeld

27. februar 2011

M.O.A.R.

SD21 skriver:

Haha. Min bedste ven ! - Homer-kylling

Ja det var hurtigt i blev gode venner .

Og det er sjældent han er så glad for nogen første gang han møder dem, specielt efter vi har fået Simon. Så det kan u være stolt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.