Hvor mange herinde har "kamphunde"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

SD21

CamillaRH skriver:

Jeg har en amstaff blanding, det vides ikke hvad
Scooby, 4år
- og, scooby er en muskelhund, ikke en kamp-hund

Åårh, hvor er han skøn ! Det ligner blanding af ambull ! Han er da for dejlig altså - især med briller på !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

SD21

mor til lille emma skriver:

vi har 2 amr. bulldogs

Skønne dejlige hunde

De er altså for lækre ! - Jeg elsker seriøst deres "hængekæber" !

Anmeld

26. februar 2011

Topp

nu hedder det ikke kamphunde - men muskelhnde..

og ja jeg har amerikansk bulldog - og har haft det i 9 år efterhånden.. SKØN race

Anmeld

26. februar 2011

kamtok

CamillaRH skriver:

Jeg har en amstaff blanding, det vides ikke hvad
Scooby, 4år
- og, scooby er en muskelhund, ikke en kamp-hund

Nååååårh  

Synes absolut ikke der er noget "kamphund/muskelhund" over det sidste billede .. Ha ha.. Den ligner jo en gammel sød og blød bedstefar 

Anmeld

26. februar 2011

MaliksMor

SD21 skriver:

Åårh, hvor er han skøn ! Det ligner blanding af ambull ! Han er da for dejlig altså - især med briller på !

Tak & i lige måde

- hehe, jeg elsker os det billede

Anmeld

26. februar 2011

MaliksMor

kamtok skriver:

Nååååårh  

Synes absolut ikke der er noget "kamphund/muskelhund" over det sidste billede .. Ha ha.. Den ligner jo en gammel sød og blød bedstefar 

haha, tak søde..
- jeg er også helt vild med det billede

Anmeld

26. februar 2011

MaliksMor

SD21 skriver:

Vi har en blanding af en amstaff/rottweiler - Freya  På det sidste billede er det både Freya og så vores anden hund Cherie, som er en olde english bulldogge

det sidste billede, er så søøøødt

Anmeld

26. februar 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Vi havde en flot Amstaff pige.

Hun slog desværre klik når hun legede, ikke for at være ond ved os, hun var bare SINDSYG vild !!! Og bed osv.

Og gik jeg tur med hende bed hun vildt i snoren og hoppede op af mig og bed sig fast i min jakke ved maven og ruskede løs, gik ALDRIG alene med hende, for kunne ikke FÅ hende af igen ! ! Nu var det mest en tjæneste vi gjorde for min forlovedes fætter, de måtte ikke have den i lejligheden ellers røj de ud, vi tog hende til os for at finde hende et godt hjem.

Der kom et middelaldrenge par, manden tog lige fat omm snuden blidt og ned lagde hun sig ! ! Lavede nogle øvelser og hun lyttede fuldstændig, de havde en i forvejn, de tog hende og hun har det godt der hvor hun er, med masser af land og løbe på Og de mennesker kendte virkelig til racen : )

Anmeld

26. februar 2011

SD21

CamillaRH skriver:

det sidste billede, er så søøøødt

Tak Jeg har faktisk lige taget det i dag - jeg syede dem et tørklæde hver af et af mine gamle halstørklæder

Anmeld

26. februar 2011

MaliksMor

SD21 skriver:

Tak Jeg har faktisk lige taget det i dag - jeg syede dem et tørklæde hver af et af mine gamle halstørklæder

hvor sødt

.. scooby, gider ikke ha' sådan noget på vi holder os til brillerne ha ha ha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.