Hvor mange herinde har "kamphunde"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.984 visninger
55 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Anonym trådstarter

Af ren nysgerrighed : Hvor mange har en af de såkaldte "kamphunde"! - jeg havde selv en for ik andet end en mdr siden, - blev aflivet desværre. Men nu er jeg blevet nysgerrig, hvilken har i og vedlæg gerne billeder

Jer med blandinghunde og de som ikke er "på listen" må selvfølgelig også gerne svare..

Ingen fordomme herfra og håber heller ikke det kommer fra nogen andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

SD21

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed : Hvor mange har en af de såkaldte "kamphunde"! - jeg havde selv en for ik andet end en mdr siden, - blev aflivet desværre. Men nu er jeg blevet nysgerrig, hvilken har i og vedlæg gerne billeder

Jer med blandinghunde og de som ikke er "på listen" må selvfølgelig også gerne svare..

Ingen fordomme herfra og håber heller ikke det kommer fra nogen andre

Vi har en blanding af en amstaff/rottweiler - Freya  På det sidste billede er det både Freya og så vores anden hund Cherie, som er en olde english bulldogge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. februar 2011

Na-Wi

Ihh hvor bliver jeg irriteret når de bliver kaldt for kamphunde ! Jeg har ikke en kamphund men en MUSKEL-hund da jeg ikke har opdraget min hund til kamp! Basta!  Balou, den mest fantastiske hund i verden

DOG er han blevet lidt fed efter han blev kastereret

Anmeld

26. februar 2011

SD21

Naannaa87 skriver:

Ihh hvor bliver jeg irriteret når de bliver kaldt for kamphunde ! Jeg har ikke en kamphund men en MUSKEL-hund da jeg ikke har opdraget min hund til kamp! Basta!  Balou, den mest fantastiske hund i verden

GUUUD, hvor er han dog skøn !!!  Og på det sidste billede, der ligner han bare min Freya såå meget ! Hun ligger også tit sådan !

Anmeld

26. februar 2011

mor til lille emma

vi har 2 amr. bulldogs

Skønne dejlige hunde

Anmeld

26. februar 2011

Na-Wi

SD21 skriver:

GUUUD, hvor er han dog skøn !!!  Og på det sidste billede, der ligner han bare min Freya såå meget ! Hun ligger også tit sådan !

hehe der er heller ikke noget bedre end at lægge på ryggen med stængerne oppe når man er hund (tror jeg?) .. Han har en dårlig vane der går ud på at med det samme at vi sidder med dyne/tæppe på så skal han ind under og ligge .. det gælder os om natten føj det bliver varmt ..

Din er os for skøn, kan slet ikke stå for de dejlige hunde

Anmeld

26. februar 2011

Na-Wi

mor til lille emma skriver:

vi har 2 amr. bulldogs

Skønne dejlige hunde

Hvor er de bare flotte !  

Anmeld

26. februar 2011

MaliksMor

Jeg har en amstaff blanding, det vides ikke hvad
Scooby, 4år
- og, scooby er en muskelhund, ikke en kamp-hund

Anmeld

26. februar 2011

MaliksMor

Naannaa87 skriver:

elskeeeeer det sidste billede

Anmeld

26. februar 2011

SD21

Naannaa87 skriver:

hehe der er heller ikke noget bedre end at lægge på ryggen med stængerne oppe når man er hund (tror jeg?) .. Han har en dårlig vane der går ud på at med det samme at vi sidder med dyne/tæppe på så skal han ind under og ligge .. det gælder os om natten føj det bliver varmt ..

Din er os for skøn, kan slet ikke stå for de dejlige hunde

Haha. Uha, hvor jeg kender det ! Vores gør det begge to - der går ikke to sek. fra man løfter på tæppet/dynen til de står og forsøger at komme med ind under !

Ej, men det med stængerne lige i vejret + at ligge på de mest mærkelige og utrolige måder er simpelthen kendetegnet for vores den store ! Haha.

Mange tak, vi synes også hun er skøn !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.