Hvor mange herinde har "kamphunde"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

SD21

CamillaRH skriver:

hvor sødt

.. scooby, gider ikke ha' sådan noget på vi holder os til brillerne ha ha ha.

Haha. Det er så til gengæld kun min den store der gider have briller og sådan noget på - hun finder sig i alt! Men den lille er også kun 7 mdr, så det kommer nok med tiden

Det eneste den lille var utilfreds med ved tørklædet, var når hun kunne se snipperne (der hvor det er bundet sammen), så forsøger hun at fange dem Haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Low

SD21 skriver:

Vi har en blanding af en amstaff/rottweiler - Freya  På det sidste billede er det både Freya og så vores anden hund Cherie, som er en olde english bulldogge

Wow! Hun ligner min ene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. februar 2011

SD21

Low skriver:

Wow! Hun ligner min ene

Gud ja, det har du ret i ! Din er bare mørkere end vores !

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Skrev os kun kamphunde fordi det er det de såkaldte hadere af hundene kalder dem! ved godt det er muskelhunde og jeg ELSKER jeres billeder for de har alle så meget kærlighed i ansigtet, og ser virkelig skønne ud ...

Jeg havde selv en amerikansk bulldog, cane corso, rottweiler blanding. det slog desværre klik for ham i hans hoved i en alder af 9 mdr, så han gik til angreb på mig og min forlovede, det endte med at vi måtte skyde bedøve ham - (dyrlægen gjorde det), for vi ku slet ikke komme tæt på ham overhovedet, også tjekkede dyrlægen ham for smerter og der var ingen reaktion på at det var derfor han blev sådan, så han blev aflivet savner ham rigtig meget... det sjove er at jeg først fik at vide at der var amerikansk bulldog i ham 1 uge efter vi sagde farvel til ham... ku ikke selv se det da han lignede mere en cane corso en noget andet.. (efter min mening)

Anmeld

27. februar 2011

signe.

jeg har ikke dog er min welsh corgi prembroke lidt kamphund agtig engang imellem  han er lidt vild selvom han har meget lave ben men han gør ikke noget evd den bette heldigvis.. bare et slik på kinden så er alt godt igen mellem dem, hvis hasse har hevet ham i øret eller andet! men han er fantastisk som vagthund.. nok er han lille, men der kommer ikke folk ind i vores indkørsel som ikke har noget at lave der

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-Hasse skriver:

jeg har ikke dog er min welsh corgi prembroke lidt kamphund agtig engang imellem

nej hvor er den skøøn

Anmeld

27. februar 2011

signe.

Anonym skriver:

nej hvor er den skøøn

taaaak.. vi er også bare SÅ glade for ham

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-Hasse skriver:

taaaak.. vi er også bare SÅ glade for ham

Kan jeg godt forstå

Anmeld

27. februar 2011

lisesp83

Herhjemme har vi også en muskel hund, den blideste lille pige på 7 måneder.

Hun er engelsk staff bull terrier + lidt grand danois..

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

Herhjemme har vi også en muskel hund, den blideste lille pige på 7 måneder.

Hun er engelsk staff bull terrier + lidt grand danois..

nuuuurh ej hun ser skøn ud! hold da op ved i hvor stor hun bliver når nu der er GD i hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.