Hvor mange herinde har "kamphunde"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Aves.

SD21 skriver:

Du har helt ret i at meningen med loven er at de på et tidspunkt forsvinder fra Danmarks kortet ! Jeg ville nu aldrig aflive mine hunde bare pga. mundkurvepåbud - jeg har lært min at gå med dem, og hun har nu fundet ud af at hvis bare hun ser ynkelig ud når vi går tur hvor der er mennesker, så kommer de og snakker med hende

Ok..jeg er ikke inde i det...men hun forklarede mig bare at den måde hundene blev set på nu og lovgivningen gjorde at hun ikke ville byde hendes hund det.

Men om 10 år er de jo så ved at være helt væk her i dk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

170811

Eva. skriver:

Tænkte nu også bare på at meningen vel er at de skal forsvinde på et tidspunkt...min veninde ville ikke byde sine hunde et liv med mundkurv og hvad der ellers er af krav og begrænsninger nu for disse hunde, så hun mente den var bedre tjent med at blive aflivet.

Nej det kan jeg godt forstå. Det vil jeg heller ikke. Jeg har valgt ikke at bruge mundkurven selvom det er lov, og jeg har i det 1 år som hundeloven har eksisteret ikke hørt nogen brokke sig over det en eneste gang. Jeg sørger for altid at have min hund i snor når andre folk er i nærheden og holde den til mig, indtil folk selv henvender sig, for jeg er klar over at ikke alle elsker disse racer som jeg selv gør Så den respekt må man have for andre, men mundkurv. Nææh nej, det bliver først den dag jeg får hugget hånden af fordi de ikke har.

Anmeld

27. februar 2011

SD21

Eva. skriver:

Ok..jeg er ikke inde i det...men hun forklarede mig bare at den måde hundene blev set på nu og lovgivningen gjorde at hun ikke ville byde hendes hund det.

Men om 10 år er de jo så ved at være helt væk her i dk?

Tjah, måske lidt mere - afhængig af hvor længe hundene lever. Hvalpe der var født efter 17 marts sidste år tror jeg nok, blev forbudte, så hvis de lever 10 år, så har du ret  

Anmeld

27. februar 2011

SD21

170811 skriver:

Nej det kan jeg godt forstå. Det vil jeg heller ikke. Jeg har valgt ikke at bruge mundkurven selvom det er lov, og jeg har i det 1 år som hundeloven har eksisteret ikke hørt nogen brokke sig over det en eneste gang. Jeg sørger for altid at have min hund i snor når andre folk er i nærheden og holde den til mig, indtil folk selv henvender sig, for jeg er klar over at ikke alle elsker disse racer som jeg selv gør Så den respekt må man have for andre, men mundkurv. Nææh nej, det bliver først den dag jeg får hugget hånden af fordi de ikke har.

Tjah, jeg var blevet halvsur, hvis jeg så det Jeg er tilhænger af at man overholder loven i byer osv. Men kun fordi jeg ved det handler om indlæring og fordi jeg ved hvor mange idioter (undskyld udtrykket) der ejer disse hunde og netop de hunde har jeg ikke lyst til at møde uden mundkurv !

Anmeld

27. februar 2011

SD21

MaleneF skriver:

Ja det var hurtigt i blev gode venner .

Og det er sjældent han er så glad for nogen første gang han møder dem, specielt efter vi har fået Simon. Så det kan u være stolt af

Jamen, det er jeg skam også ! Hihi. Han er da bare verdens største legebarn altså ! - og verdens største kylling ! Hahaha.

Anmeld

27. februar 2011

M.O.A.R.

SD21 skriver:

Jamen, det er jeg skam også ! Hihi. Han er da bare verdens største legebarn altså ! - og verdens største kylling ! Hahaha.

Ja det er han sku. hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.