Mette 27 skriver:
Ja jeg har så en helt anden holdning, jeg mener at man begge burde respektere hinanden, han er lige så meget far til barnet som du er mor, ved godt det er os der mærker dem inde i os, deres spark hikke osv. men det kan han af gode grunde ikke. Jeg synes du skulle få den scanning, har selv fået den begge gange og den er fantastisk, men så synes jeg tilgengæld også at du skal lave kønnet komme som en skøn overraskelse for jer begge den dag du skal føde.. Husk på at han også har en masse følelser forbundet med at skulle være far, og jeg synes desværre at mange kvinder tænker på sig selv (absolut ikke plantet på dig, hvis du forstår) og ikke på deres mænd..
Præcis Mette !! Jeg synes virkelig også jeg er forstående i forhold til ham... Han er en kæmpe del af forløbet, og jeg har lyttet til ham hele tiden, og alle de ænsker han har haft i forløbet, er blevet indfriet. Nu kan jeg så bare mærke at jeg har behov for at føle mig lidt tættere knyttet til barnet, end jeg føler jeg er. Og tror en 3D scanning ville være den perfekte måde. Har ikke behov for at andre skal med, da jeg jo gør det for min egen skyld. Han er støttende, selvom han ikke forstår det.
Og som skrevet tidligere har vi et ekstremt ærligt forhold, hvilket jeg på ingen måde vil ødelægge ved at vide kønnet selvom han ønsker at jeg ikke skal. Og tror lidt at jeg ville fortryde det hvis jeg fik det afsløret alene, uden at kunne dele det med ham. Jeg vil meget hellere have det som en skøn overraskelse sammen med ham, som du beskriver det
Tak for dit gode indlæg. Tror du ramte helt plet på hvordan den endelige beslutning vil være 
Anmeld