I august 2008 var Mikkel 2½ år gammel. Vi havde haft problemer med vuggestuen siden stortset hvor han startede!
Jeg er nogle gange kommet for at hente ham på tider af dagen hvor jeg havde skrevet et andet tidspunkt,og har taget en pædagog i at råbe af mikkel,se ham være efterladt til sigselv på en stue eller på en GYNGE UDENFOR! 

Alt dette blev filmet! Jeg råbte af pædagogen der råbte af mikkel,ogden dag med gyngen satte jeg mig og skubbede mikkel. Der gik 26 MINUTTER fra jeg var kommet hen til mikkel til Jonna som pædagogen hed kom hen og sagde
" hej katherina. Jeg havde slet ikke set af du var kommet! Nej. Det ved jeg jonna. Jeg har siddet her i en halv time for at se hvor lang tid der ville gå før i ville komme i tanke om mikkel!!!! 

Desuden har De har været enormt dårlige til at vaske mikkel af efter middagsmad,og det undrede mig hver dag at det barn hvis mor var i forældrebestyrelsen-at det barn var total rent HVER dag,men det var mikkel ikke og de gik altså på samme stue!!! 
Talte med moren som ville bringe emnet på banen under næste møde..Kanon. Vuggestuen blev LIDT bedre. Jeg havde imellemtiden talt med kommunen om en ny plads for mikkel græd hver morgen når han skulel afleveres og jeg havde informeret dem om hvorfor!
Men en skæbnesvangerdag i 2008 hentede mig og min daværne kæreste mikkel fra vuggestuen ved 13 tiden. Jeg havde skrevet klokken 15 på tavlen så de fik et chok da jeg kom!
Fattede ikke lige hvorfor,MEN da vi kommer hjem er mikkel pivet. Han bliver skiftet med det samme da bleen så tung ud bag hans små barneshorts og ganske rigtigt. Det var satme den ble fra i morgers han havde på,og endnu værre var at han havde skidt en smule og nu var rød! Jeg sværger jeg så rødt!
Tog billede af bleen,af mikkel, og gik direkte tilbage i vuggestuen og forlangte at tale med lederen. Viste hende billderne og sagde: Sker det her nogensinde igen,så kontakter jeg medierne. Tag fat i den pædagog der er hovedansvarlig for mikkel i dag inden jeg gør det 
..!
Mit udbrud til lederen er skrevet med hvidt da det var en rigtig grum samtale men i min verden var det toppen af isbjerget!:
Det er fucking slut nu! Jeg er pishamrene rasene! I har været efter mig fordi mikkel er pivet,skaber sig og er aktiv og bider. Hvordan fanden kan i tro at han ville opføre sig pænt her når i behandler ham sådan! Sidste chance!!!!! Fat det!
Omfg jeg var gal. Bare at skrive det her får mit blod til at koge! Anyway,eventyrhulen i vejle KAN IKKE anbefales! 

-Så jeg har været møllen igennem,og tror det er godt det er din kæreste der tager den her snak,du ville sikkert reagere som en vulkan i udbrud og jeg ville forstå dig 100%
Jeg lære aldrig at forstå hvorfor de har valgt at blive pædagogere hvis de ikke kan overskue de børn de har! Så svært er det sgu ikke at tørre om munden,vaske fingre og ordne ble og holde øje med barnet. Kan man ikke de basale ting som vuggestuepædagog-så skulle man vælge et andet erhverv!!! Er rigtig ked af at din søn har oplevet det her! Hold den vuggestue i stram snor fremover. De skal sgu passe på lucas,ikke sørge for omsorgssvigt! Havde det været dig der havde afleveret ham med en tung våd ble så var du sikkert anmeldt til kommunen og alt muligt!!! Grrr! Hader vuggestuer 
Undskyld ,det blev langt. Mit had til det her emne er åbenbart stadig på fuldt blus!