Er så rasende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

as84

nilletøz skriver:

Det skal jeg nok gøre, når manden kommer hjem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

nilletøz

Mussen2 skriver:

Det er simpelthen for dårligt! Godt du har sagt fra. Men hvor er det ærgeligt at skulle være i sådan en situation.

Ja for dårligt..? Lige mine ord Sagt fra, ja der holde jeg sku ikke min kæft, og slet ikke når det handler om min søn!!

Ja det er ikke en sjov situation at stå, når vi har prøvet det før med lortebleer!

Anmeld

24. februar 2011

Minmio

jannebjerre skriver:

Jeg var nok stjernet af

I sidste uge da jeg hentede felix oplevede jeg 3dage i streg at han have skidt i bleen uden at han var blevet skiftet!
Deres undskyldning: De havde ikk kunnet lugte noget! Spørg lige om jeg blev tosset??

Det med lort i bleen har vi også oplevet 

Jeg bliver sååå sur hver gang.  For den ene gang kunne man se at hun gik med det i noget tid, for det var nærmest klistret fast til numsen.

Anmeld

24. februar 2011

jannebjerre

tatii72 skriver:

Det med lort i bleen har vi også oplevet 

Jeg bliver sååå sur hver gang.  For den ene gang kunne man se at hun gik med det i noget tid, for det var nærmest klistret fast til numsen.

Præcis! Jeg kunne næsten ikke tørre det af!!!

Anmeld

24. februar 2011

Mussen2

nilletøz skriver:

Ja for dårligt..? Lige mine ord Sagt fra, ja der holde jeg sku ikke min kæft, og slet ikke når det handler om min søn!!

Ja det er ikke en sjov situation at stå, når vi har prøvet det før med lortebleer!

Nej pyha, hvor det skærer i hjertet når det er ens børn det går ud over, manvil vitterlig gå gennem ild og vand for deres bedste. Jeg håber de har fået røde ører i institutionen....

Anmeld

24. februar 2011

nilletøz

Mussen2 skriver:

Nej pyha, hvor det skærer i hjertet når det er ens børn det går ud over, manvil vitterlig gå gennem ild og vand for deres bedste. Jeg håber de har fået røde ører i institutionen....

Ja det gør så!!

Jeg gør alt for min søn, og synes ikke det kan være rigtig at han skal gennemgå sådanne noget..

Ja det håber jeg også de har, ellers for de, for nu beder jeg om en samtale, da der er andre ting der også er problemer med!

Anmeld

25. februar 2011

NinaNymannMadsen

nilletøz skriver:

Nej det forventer man sku ikke, og håber virkelig ikke det gentager sig!

Ja jeg skal have en forklaring, men tror det er en god ide at manden lige tager den med vuggestuen, ellers tænder jeg da helt af...

Nej det er ikke sundt, nu kan vi igen kæmpe med en dreng med rød numse!!!

og det er slet ikke rart hverken for jer eller jeres dreng.

Anmeld

25. februar 2011

Henriette1973

nilletøz skriver:

Ja som overskriften siger jeg er jeg så RASENDE

Min søn Lukas går i vuggestue, fint nok er faktisk meget glad for vuggestuen, selvom der til tider sker ting som jeg bare ikke accepter!!

Og det der er sket i dag, er bare helt uacceptabelt!

Lukas blev afleveret i morges kl 7 manden siger farvel osv..
Da kl er ca 12 ringer manden hjem og siger at han har fået tideligere fri, så han vil hente Lukas nu...

Fint så kan vi hygge her hjemme sammen med min mor..
Spørger min mor om hun lige vil skrifte ham da han ble virkede tung, det gør hun så, og med et kigger hun på mig og siger han er sku da ikke blevet skiftet siden i morges!!!!!!

Hvad sagde jeg og gik ud og kiggede på vores bleer og jep det var vores bleer fra i morges!!!!!

Har ringet og sagt det til vuggestuen, og ham jeg snakkede med, ville høre de andre hvad der er gået galt!!!

FUCK jeg er rasende!! Det er 7 TIMER han har haft den ble på!!

SORRY det her indlæg men måtte bare lige ud med det...

Æv hvor er det bare møj træls!

Anmeld

25. februar 2011

nilletøz

Henriette1973 skriver:

Æv hvor er det bare møj træls!

Ja det er det... Jeg er sku så rasende over det

Anmeld

25. februar 2011

nilletøz

Astasmor skriver:

og det er slet ikke rart hverken for jer eller jeres dreng.

nej det har du ret i.. Nu venter jeg på at jeg kan ringe til vs..
Normalt ligger jeg mig en time eller 2 her om morgen, men kan slet ikke sove nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.