Er så rasende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

jannebjerre

nilletøz skriver:

Nej nej det er simpelt for dårligt det der... Og så med lort i bleen

Hvor meget skal man lige finde sig i som forældre!? Kunne ikke lugte noget, nej ok men hvad så med at tjekke!

Ja præcis det sagde jeg også - altså hvor inkompetent og dum har man lov at være???!!!

Så var hun så flabet at sige : " ja så må vi jo hellere tjekke felix hvert kvarter, for vi kan jo ikke lugte ham åbenbart"
Mig: " ja det må i nok hellere - for det her er simpelthen for sindsygt og næsten gang jeg oplver det, så bliver han ikke afleveret herovre mere!!!

Nogen vil synes jeg er for meget og for pylret, men han havde mega rød røv fordi det havde siddet så længe! De første to dage så jeg igennem fingre med det, men tredje dag pustede mor her sig sgu op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

as84

Hej

Ville blot sige at man i mange tilfælde desværre skal være lidt efter både vuggestuer og børnehaver.

Da min datter gik i vuggestue måtte vi flere gange sige at de skulle vaske hende lidt bedre efter hun havde lavet stort. Og det skete også nogle gange da hun var rykket over i børnehaven. Nu bruger hun kun ble om natten heldigvis.

Kan rigitig godt forstå du er gal i skralden det er på ingen måde okay.

Håber du for en undskyldning. Og at det ikke sker igen.

Anmeld

24. februar 2011

nilletøz

B&J skriver:

det er det helt klar og det er såå synd for din dreng

Ja det er sku så, her hjemme blir han skriftet lidt mere en vi burde fordi hans hud til tider kan være rigtig sart!! Og det har vi også sagt til vs

Anmeld

24. februar 2011

nilletøz

as84 skriver:

Hej

Ville blot sige at man i mange tilfælde desværre skal være lidt efter både vuggestuer og børnehaver.

Da min datter gik i vuggestue måtte vi flere gange sige at de skulle vaske hende lidt bedre efter hun havde lavet stort. Og det skete også nogle gange da hun var rykket over i børnehaven. Nu bruger hun kun ble om natten heldigvis.

Kan rigitig godt forstå du er gal i skralden det er på ingen måde okay.

Håber du for en undskyldning. Og at det ikke sker igen.

Ja det skal man og det synes jeg også vi er!

Tro mig jeg skal nok for en undskyldning...

Det burde bare ikke se, sådanne noget...

Godt det er manden der skal ned med ham i morgen!

Anmeld

24. februar 2011

B&J

nilletøz skriver:

Ja det er sku så, her hjemme blir han skriftet lidt mere en vi burde fordi hans hud til tider kan være rigtig sart!! Og det har vi også sagt til vs

jamen de burde da også holde øjne med hans ble tænk hvis han havde skidt i bleen åhh stakkel... håber virkelig i giver dem en god skideballe og som du skriver han har en sart numse jamen så skal der holdes øjne og skiftes ble

Anmeld

24. februar 2011

as84

nilletøz skriver:

Ja det skal man og det synes jeg også vi er!

Tro mig jeg skal nok for en undskyldning...

Det burde bare ikke se, sådanne noget...

Godt det er manden der skal ned med ham i morgen!

vi er helt enige....

du må lige skrive hva de siger i morgen...

Anmeld

24. februar 2011

nilletøz

as84 skriver:

vi er helt enige....

du må lige skrive hva de siger i morgen...

Det skal jeg nok gøre, når manden kommer hjem...

Anmeld

24. februar 2011

Mussen2

Det er simpelthen for dårligt! Godt du har sagt fra. Men hvor er det ærgeligt at skulle være i sådan en situation.

Anmeld

24. februar 2011

Lillefe

Havde det været mig havde jeg skrevet til lederen med det samme! jeg finder mig ikke i den slags.. oplevede også engang med Nadia at hun kom hjem med gammelt lort siddende! var stjernetosset hun var jo helt rød så viste det sig de havde haft vikar og hun turde ikke rigtigt holde ordenligt fast.. og hun havde så ikke lige spurgt nogen om hjælp hvilket hun jo så gjorde næste gang (det er nogle år siden) men heldigvis er det aldrig sket siden.. men var godt gal i skralden!

Anmeld

24. februar 2011

Clisolka

as84 skriver:

Det er desværre heller ikke første gang jeg hører om, at der ikke bliver skiftet ble de forskellige steder... 

Jeg bliver nok også "lidt" gal hvis det sker her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.