Er så rasende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.332 visninger
57 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

nilletøz

Ja som overskriften siger jeg er jeg så RASENDE

Min søn Lukas går i vuggestue, fint nok er faktisk meget glad for vuggestuen, selvom der til tider sker ting som jeg bare ikke accepter!!

Og det der er sket i dag, er bare helt uacceptabelt!

Lukas blev afleveret i morges kl 7 manden siger farvel osv..
Da kl er ca 12 ringer manden hjem og siger at han har fået tideligere fri, så han vil hente Lukas nu...

Fint så kan vi hygge her hjemme sammen med min mor..
Spørger min mor om hun lige vil skrifte ham da han ble virkede tung, det gør hun så, og med et kigger hun på mig og siger han er sku da ikke blevet skiftet siden i morges!!!!!!

Hvad sagde jeg og gik ud og kiggede på vores bleer og jep det var vores bleer fra i morges!!!!!

Har ringet og sagt det til vuggestuen, og ham jeg snakkede med, ville høre de andre hvad der er gået galt!!!

FUCK jeg er rasende!! Det er 7 TIMER han har haft den ble på!!

SORRY det her indlæg men måtte bare lige ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

DianaMalou

kan sku godt forstå dig , det samme ville jeg da gøre hvis det var mit barn ..

til dig

Anmeld

24. februar 2011

NinaNymannMadsen

det er da heller ikke hvad man forventer. forstår sku godt du er rasende.
og 7 timer er godt nok lang tid når bleen er våd. det kan da slet ikk på nogen måde være sundt for hans hud der nede heller da.

Anmeld

24. februar 2011

B&J

jeg var også blevet mega sur forstår dig fuldt ud håber du får en forklaring og det aldrig sker igen

Anmeld

24. februar 2011

nilletøz

DianaMalou skriver:

kan sku godt forstå dig , det samme ville jeg da gøre hvis det var mit barn ..

til dig

Tak, ja jeg tror der er mange der vil være rasende i denne situation!!

Anmeld

24. februar 2011

nilletøz

Astasmor skriver:

det er da heller ikke hvad man forventer. forstår sku godt du er rasende.
og 7 timer er godt nok lang tid når bleen er våd. det kan da slet ikk på nogen måde være sundt for hans hud der nede heller da.

Nej det forventer man sku ikke, og håber virkelig ikke det gentager sig!

Ja jeg skal have en forklaring, men tror det er en god ide at manden lige tager den med vuggestuen, ellers tænder jeg da helt af...

Nej det er ikke sundt, nu kan vi igen kæmpe med en dreng med rød numse!!!

Anmeld

24. februar 2011

jannebjerre

Jeg var nok stjernet af

I sidste uge da jeg hentede felix oplevede jeg 3dage i streg at han have skidt i bleen uden at han var blevet skiftet!
Deres undskyldning: De havde ikk kunnet lugte noget! Spørg lige om jeg blev tosset??

Anmeld

24. februar 2011

nilletøz

B&J skriver:

jeg var også blevet mega sur forstår dig fuldt ud håber du får en forklaring og det aldrig sker igen

Tak.. jeg håber ikke for dem at det sker igen!!! Synes virkelig det er uacceptabelt det her!!!

Anmeld

24. februar 2011

B&J

nilletøz skriver:

Tak.. jeg håber ikke for dem at det sker igen!!! Synes virkelig det er uacceptabelt det her!!!

det er det helt klar og det er såå synd for din dreng

Anmeld

24. februar 2011

nilletøz

jannebjerre skriver:

Jeg var nok stjernet af

I sidste uge da jeg hentede felix oplevede jeg 3dage i streg at han have skidt i bleen uden at han var blevet skiftet!
Deres undskyldning: De havde ikk kunnet lugte noget! Spørg lige om jeg blev tosset??

Nej nej det er simpelt for dårligt det der... Og så med lort i bleen

Hvor meget skal man lige finde sig i som forældre!? Kunne ikke lugte noget, nej ok men hvad så med at tjekke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.