Er så rasende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

nilletøz

Albertesmor skriver:

Faktisk så var vi ude for 3 uger i træk at vores dreng havde lort i bleen når han blev hentet, og den var ikke hverken 25 min eller 1,5 time gammel

HVAD!!!!!

Nej det er på ikke i orden det der, hvad gjorde du ved det...??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Shibby

Joan ( Smallie ) skriver:

¨Her til vil jeg bare lige sige at det ikke altid er pædaggogen der er problemet for de har altså meget at se til og at der bliver sparet sådan på det hele hjælper ikke en skid på det.

Jeg giver dig ret det ER for dårligt men hvis de havde været en medhjælper eller 2 mere så var der også mere tid til hver enkelt barn.

Har aldrig oplevet sådan noget, men mine børn har også altid været i dagpleje og nu er knægten i børnehave og det er så en privat børnehave hvor de sjovt nok har mere tid til hver barn og der hvor han er har de det godt. Igår var de stor børn inde og svømme det oplever man godt nok ikke i en kumonal børnehave mere.

Og til TS så skal du sku bare give dem en på hatten for det er sku for dårligt. Det er snd for din søn.

Jeg er ret kold på det her plan. De SKAL vide hvor vuggestuebarnet er. De SKAL vaske barnet om munden efter spisning. De SKAL skifte barnet. De må IKKE efterlade barnet uden opsyn.

Hvis jeg havde afleveret mikkel med mad om munden og på fingrene,i en våd ble med lort,bare sat ham på stolen inde på studen uden personale og gået min vej,-så var han sgu blevet fjernet pga ekstrem omsorgssvigt fra min side af  

-Men når det går den anden vej rundt,så bliver den slags undskyldt med besparelser og dete r bare ikek noget der accepeteres i min verden  Enten så kan man klare det,eller også må man lukke stedet. Skal sgu ikke gå udover barnets basale behov med at lære at være renlig og trygge rammer-hvilket det i ts`indlæg og mange andres har gjort

Anmeld

25. februar 2011

nilletøz

Albertesmor skriver:

Fik lukket institutionen

Sådan skal det gøres!!!!! hatten af for dig!!

Anmeld

25. februar 2011

slettet_7530

Shibby skriver:

Fik myrekryb af det der

Jeg forstår det ikke! Hvad silvan er det for noget at gøre! Tror jeg i snit er blevet ringet op 1 gang i ugen hvor mikkel var syg eller for pivet,men når vi kom hjem var der ingenting? Jeg tror helt seriøst at hvis mikkel havde haft en anden vuggestue så var han ikke blevet som han er blevet! Han har skulle få opmærksomhed for enhver pris. Han havde øreproblemer som blev opdaget da han var 2,han var sprogligt bagud og kunne ikke komminikere,det vidste de. Alligevel fik han konstant skældud når han bed eller kastede med tingene uden at tænke om problemet ikke var ved mig eller mikkel,men ved dem selv! Han skulle jo gøre et elelr andet for at gøre opmærksom på at der var sket noget,at noget var galt!

Vuggestuen blev tilknyttet en småbørnskonsulent som gav vuggestuen redskaber via marte meo,men de brugte ikke de redskaber for der var ingen forandring. Kort efter mit møde med lederen den omtalte dag havde de fundet en ny plads til mikkl-i en speciel børnehave pga hans bideri og forsinkede sproglige udvikling. Herefter begyndte han at afspejle sig id e andre spoecielle børn og kopierede desværre mange af deres negative egenskaber som vi prøver at pille af ham dagen i dag!

Vuggestuen er så vigtig,trygheden og sikkerheden er så betydningsfuld! Tanken om at din drengn  har gennemlevet det mareridt har givet mig iskolde hænder Jeg har virkelig ondt af ham,men hvor er jeg glad for at den nu er lukket! Håber ikke den pædagog som sygmeldte sig og sagde op arbejder i en ny vuggestue! Tanken giver mig kvalme!

Den sygemeldte leder gik på efterløn, den pædagog der var primus motor fik IKKE job igen og efterfølgende når de ringede fra institutioner hun havde søgt i blev der sagt at det var korrekt at hun havde arbejdet i pågældende vuggestue, men at de desværre ikek kunne give dem en anbefaling, så ved de inst godt der søger at der er noget helt galt, hun har ikke arbejdet med børn siden og gudskelov for det.

Anmeld

25. februar 2011

slettet_7530

HVAD!!!!!

Nej det er på ikke i orden det der, hvad gjorde du ved det...??

Se mit svar til Shibby længere omme egentligt tankevækkende at vores drenge alle hedder Lucas/Lukas

Anmeld

25. februar 2011

Joan ( Smallie )

Shibby skriver:

Jeg er ret kold på det her plan. De SKAL vide hvor vuggestuebarnet er. De SKAL vaske barnet om munden efter spisning. De SKAL skifte barnet. De må IKKE efterlade barnet uden opsyn.

Hvis jeg havde afleveret mikkel med mad om munden og på fingrene,i en våd ble med lort,bare sat ham på stolen inde på studen uden personale og gået min vej,-så var han sgu blevet fjernet pga ekstrem omsorgssvigt fra min side af  

-Men når det går den anden vej rundt,så bliver den slags undskyldt med besparelser og dete r bare ikek noget der accepeteres i min verden  Enten så kan man klare det,eller også må man lukke stedet. Skal sgu ikke gå udover barnets basale behov med at lære at være renlig og trygge rammer-hvilket det i ts`indlæg og mange andres har gjort

Vi er ikke uenig her jeg syntes sku også det er for dårligt.

Men hvis der var flere penge og flere til at tage sig af de børn ja så ville sådan noget heller ikke ske så tit. Det er regeringen det er galt med tit og ikke pædagogerne. Og når det så er sagt ja så vil der jo altid være nogen rådne blandt alle de gode. De spare de forkerte steder for de børn er sku vores fremtid og det dur ikke de er ødelagt lige fra barnsben.

Jeg køre over 40 km hverdag for at få mine børn passet og det er fordi jeg mener at de har det så meget bedre der hvor de er nu end de kunne få et sted tætter på. Det er et valg jeg har taget for jeg syntes det er svært at sende mine børn afsted og så vil jeg heller give det mere for det.

Anmeld

25. februar 2011

nilletøz

Så er der lige en opdatering her fra...

Der er så mange der har svaret, at jeg har lidt svært ved at svare alle

Men har næsten lige snakket med vs!!

Jeg spurgte hvad der var sket i går siden han ikke var blevet skiftet og svaret vare BARE der er ikke sket en fejl, vi har tjekket om han var våd!! Jamen for pokker da han har haft den samme BLE på i over 7 timer kære ven, det syns jeg ikke er i orden..Er det meget blir der bare sagt! Men nej Siger h*n så, men han var ikke våd da vi spise! Nej men derfor skal han sku da skiftes siger jeg så... Ja siger h*n det kan jeg godt se, og griner lidt!!

Fuck hvor jeg dog bare er træt af den vs lige nu, og glæder mig til at han stopper..

Jeg fik dog lige sagt at det IKKE skal ske igen, for ellers går jeg videre med det, og det blir ikke sjovt for dem..
Nu holder vi begge øje med dem, og hvis der er det mindste kontakter jeg lederen, og skal nok søger for jeg har beviser!!

Anmeld

25. februar 2011

tazz

Det har jeg også prøvet, men jeg blev ikke ligefrem rasende over det, de er også mennesker og kan begå fejl, det kan jeg sagtens acceptere. Jeg ville bare have at de blev klar over at de havde begået fejlen, så de ikke gjorde det igen. Der hvor jeg så virkelig rasende var, da de nægtede at have gjort det!!! De erkendte til sidst, men først efter vi havde bevist overfor dem, at de IKKE havde de bleer som Anna havde på.

Jeg har så til gengæld skrevet en klage til område lederen, da jeg hentede Anna med lort i bleen mange dage i træk. Svaret var altid, at det kunne de ikke forstå, de havde lige tjekket hende. Og man kan altså godt se, om det har været i bleen i 5 min eller et par timer!! Derudover reagerede de så heller ikke, da jeg gjorde opmærksom på, at min datter ikke var den eneste med vitaminer i bukserne, så det endte med, at jeg stod og skiftede børn på samlebånd efterhånden som det rygtedes blandt ungerne at der var mulighed for tør ble. Alt imens pædagogerne sad og drak kaffe. Resultatet af det er blevet at min datter har meget svært ved at gå stort på toilettet, og aldrig gør det i institutionen (dét og så at de lavede en rift i hendes endetarm med et termometer, hvilket de også benægtede!!!!!!!!!!!!!!! Der blev jeg rasende MEGET rasende!!!!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.