Faste udgifter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

morethanperfect

jannebjerre skriver:

off topic

Fik i lejligheden???

Kan ik få fat på ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

jannebjerre

morethanperfect skriver:

Kan ik få fat på ham

skod

Anmeld

25. februar 2011

Anitta Kristiansen

jeg vil sige det er som under 18 passer med beløbet du har på frikortet trukket fra. men jeg havde jo en indtægt på omkring de 5000 og kunne jeg sagtens klare mig på uden problem så du kan sagtens klare det kender en på 17 som er flyttet hjemme fra og uden problem kan klare det håber da du finder ud af det  

Anmeld

25. februar 2011

Pullemulle

Anitta Kristiansen skriver:

jeg vil sige det er som under 18 passer med beløbet du har på frikortet trukket fra. men jeg havde jo en indtægt på omkring de 5000 og kunne jeg sagtens klare mig på uden problem så du kan sagtens klare det kender en på 17 som er flyttet hjemme fra og uden problem kan klare det håber da du finder ud af det  

Kunne du få det til at køre runde med husleje og alt det der, mad, transport, bøger og det hele? Men kun 5000?

Anmeld

25. februar 2011

MariaJ

Valkyrien skriver:

Hehe.. 150 kr. til mad om ugen? Det syntes jeg er mere end rigeligt.

Altså jeg kan lige prøve at vise dig en typisk madplan:

Mandag: Kartoffelsuppe med bacontern

Tirsdag: Mexicanske pandekager med kylling og grøn salat

Onsdag: Rester fra mandag og tirsdag

Torsdag: Rugbrød *

Fredag: Kartoffelmos med et eller andet spændende til

Lørdag: Oksekødstærte med grøn salat 

Søndag: Rester fra lørdag

* af pålæg i køleskabet kan findes: hamburgeryg, kylling, kartofler

Det er jo ikke alverden, der skal købes ind til én person. Og så går der lidt sport i at finde det billigste.

Da jeg flyttede hjemmefra for 18 år siden havde jeg 800 kr til mad om måneden, og jeg levede altså virkelig spartansk, så det går godt nok næsten over min forstand, hvis du kan leve for 600 kr om måneden.

Maria

Anmeld

25. februar 2011

Pullemulle

MariaJ skriver:

Da jeg flyttede hjemmefra for 18 år siden havde jeg 800 kr til mad om måneden, og jeg levede altså virkelig spartansk, så det går godt nok næsten over min forstand, hvis du kan leve for 600 kr om måneden.

Maria

Det kommer vel meget af på hvad man spiser. Spiser man en god dyr bøf eller har man det helt fint med pasta/kødsovs eller kartoffelmos eks.

Anmeld

25. februar 2011

MariaJ

Pullemulle skriver:

Det kommer vel meget af på hvad man spiser. Spiser man en god dyr bøf eller har man det helt fint med pasta/kødsovs eller kartoffelmos eks.

Ja, det er klart. Der var nu ingen dyre bøffer i min kostplan, men masser af pasta med ketchup, kartoffelmos, og frossen mad fra min mors fryser .

Anmeld

25. februar 2011

Anitta Kristiansen

ja det virkede usandsynlig men kunne jeg jeg tog aldrig su lån eller noget hvis man virkelig vil bo ude skal det nok lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.