Faste udgifter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.537 visninger
47 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Pullemulle

Jeg prøver at beregne hvad det vil koste at flytte hjemmefra, så håber i kan hjælpe mig.

Jeg er ikke interesseret i hvad i betaler i husleje, for det kommer jo an på om man bor dyrt eller billigt. Hvad betaler i fast om måneden for mad? Vand? Varme? El? Forsikringer? Net? Tv? Og self hvor mange bor i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

<3

Nu kan din fremtidige husholdning ikke sammenlignes med andres men synes du skal kigge på hvad du selv mener du bruger om måneden, når du har trukket det fra så ved du hvad du har at bruge på bolig og mad mm.Også er det at man tilpasser sit forbrug til hvad man har af penge dvs. hvis man ikke har råd til kabel så har man ikke tv osv.

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

Kirle skriver:

Nu kan din fremtidige husholdning ikke sammenlignes med andres men synes du skal kigge på hvad du selv mener du bruger om måneden, når du har trukket det fra så ved du hvad du har at bruge på bolig og mad mm.Også er det at man tilpasser sit forbrug til hvad man har af penge dvs. hvis man ikke har råd til kabel så har man ikke tv osv.

Jeg føler mig bare lidt på bar bund. Vand? Varme? El? Forsikringer? Har ingen idé om hvor meget det koster..

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

men det er nemli det der er meget individuelt.... hvor meget man bruger på el, vand og varme...

Anmeld

23. februar 2011

<3

Pullemulle skriver:

Jeg føler mig bare lidt på bar bund. Vand? Varme? El? Forsikringer? Har ingen idé om hvor meget det koster..

Det er meget forskelligt fra lejlighed til lejlighed så det ved jeg ikke

Men du skal nok regne med et sted mellem 5 og 7000 til husleje og budgetkonto alt i alt. Så er der mad oveni og lommepenge.

Anmeld

23. februar 2011

<3

Ni-ko-li-ne skriver:

men det er nemli det der er meget individuelt.... hvor meget man bruger på el, vand og varme...

Lige præcis

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

Kan ingen komme med en ca-pris på hvor meget I bruger? F.eks. forsikringer. Hvilke forsikringer har i og hvor meget giver i for de forskellige?

Anmeld

23. februar 2011

Sofia

Pullemulle skriver:

Jeg prøver at beregne hvad det vil koste at flytte hjemmefra, så håber i kan hjælpe mig.

Jeg er ikke interesseret i hvad i betaler i husleje, for det kommer jo an på om man bor dyrt eller billigt. Hvad betaler i fast om måneden for mad? Vand? Varme? El? Forsikringer? Net? Tv? Og self hvor mange bor i?

Vi bor to - min kæreste og jeg - og har en baby på vej. Jeg skriver vores samlede udgifter, altså hvis du skal bo alene kommer du jo til at dække det selv.

Mad: 1500 ca. pr. person.

Vand: er inkluderet i huslejen.

Varme: 800 i måneden, og lejligheden er 81 kvm. beløbet afhænger jo meget af hvor stort du bor.

El: 450 i måneden.

Forsikringer: 400 i kvartalet - men jeg får det billigt da jeg er medlem af djøf fordi jeg læser jura - de har en kanon rabatordning hos codan.

Internet: 280 i måneden.

Tv: 360 for den store pakke og 180 for licens i måneden.

Anmeld

23. februar 2011

Benjamins'mor

Vi bor tre.

Vi giver 1380 kr i el hver tredje måned. Aconto varme er med i huslejen men den ligger vistnok på 800 kr om måneden. Så har vi kabel-tv, det er også med i huslejen. Internet og telefon koster 299 kr om måneden. Så min kærestes a-kasse 600 kr om måneden. Mad der har vi 2000 om ugen, det er 8000 om måneden. Så er der dr licens hver halve år på 1042 kr.

Anmeld

23. februar 2011

<3

Pullemulle skriver:

Kan ingen komme med en ca-pris på hvor meget I bruger? F.eks. forsikringer. Hvilke forsikringer har i og hvor meget giver i for de forskellige?

Jamen det kommer jo an på hvad du skal have forsikring for !

Bil, lejlighed - hvor lejligheden ligger og hvor for meget indbo man har for osv, personforsikring osv.

Du kan ikke få de svar du søger herinde. Du må gå til din bank og lave budget over DINE personlige udgifter ud fra DIN personlige situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.