Faste udgifter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

mor_sabina

Du kan jo kigge på nogle lejligheder, der er forbrug ofte indregnet i prisen, ellers kan man ihvertfald få det oplyst.

Derudover er der også nogle steder der har tv med i lejen.

internet og tlf, er vel mellem 300- 500 om mrd. Forsikring (ulykkes?) ca 1200 årligt. Mad måske 3000 mrd.

Så skal der jo regnes lidt på transportudgifter måske også.

Men det er nemmest at tage udgangspunkt i husleje og spørge til forbrug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Hvem?

Pullemulle skriver:

Kan ingen komme med en ca-pris på hvor meget I bruger? F.eks. forsikringer. Hvilke forsikringer har i og hvor meget giver i for de forskellige?

Tja, her giver vi 33.000 kr. om året i forsikringer, så som de andre skriver er det ufattelig meget idividuelt og hvor du har forsikringer henne

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

Sofia skriver:

Vi bor to - min kæreste og jeg - og har en baby på vej. Jeg skriver vores samlede udgifter, altså hvis du skal bo alene kommer du jo til at dække det selv.

Mad: 1500 ca. pr. person.

Vand: er inkluderet i huslejen.

Varme: 800 i måneden, og lejligheden er 81 kvm. beløbet afhænger jo meget af hvor stort du bor.

El: 450 i måneden.

Forsikringer: 400 i kvartalet - men jeg får det billigt da jeg er medlem af djøf fordi jeg læser jura - de har en kanon rabatordning hos codan.

Internet: 280 i måneden.

Tv: 360 for den store pakke og 180 for licens i måneden.

Mnge tak for dit svar. Jeg synes det virker ret billigt?

Anmeld

23. februar 2011

-Sigrid-

Pullemulle skriver:

Tja, det passer også nogenlunde med vores udgifter

Anmeld

23. februar 2011

Nalle

Vi bor på 113 kvm, vores husleje er på 5200,- Det er inkl 800,- til varme. hver 3 måned, giver vi 1150,-

Vores internet koster - 189,- Tv - 270,- Telefon - 400,- Mad, 6-7.000 + alt det løse.

Deraf er resten lommepenge.

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

Sigridogbaby skriver:

Tja, det passer også nogenlunde med vores udgifter

Ih mange tak for svar Det er bare rart at have en nogenlunde idé om hvor meget det vil koste, og hvor meget jeg minimum skal tjene om måneden for at det vil kunne køre rundt. Har jo planer om at flytte hjemmefra nok mens jeg stadig er under uddannelse godt nok med løn, men om det vil kræve job ved siden af og hvor meget evt

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

Nalle skriver:

Vi bor på 113 kvm, vores husleje er på 5200,- Det er inkl 800,- til varme. hver 3 måned, giver vi 1150,-

Vores internet koster - 189,- Tv - 270,- Telefon - 400,- Mad, 6-7.000 + alt det løse.

Deraf er resten lommepenge.

Tak for dit svar

Anmeld

23. februar 2011

Sofia

Pullemulle skriver:

Er der noget specifikt du tænker virker billigt? Det eneste vi får rabat på er forsikringerne, de omfatter i øvrigt ulykke, indbo, ansvar og rejse! Vi har ikke bil så derfor ingen bilforsikring.

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

Pullemulle skriver:

Jeg er enig med Sofias svar, vores budget på de udgifter ser ca. ligesådan ud. Derudover er vi medlem af Danmark begge to (ikke Sofia og mig, men min kæreste og mig) - ca. 200 i månenden, har fagforeninger for tilsammen 1000 i månenden og en bil som koster ca. 500 i måneden med grøn afgift og forsikring.

Anmeld

23. februar 2011

170811

Du må da gerne se mine faste udgifter . nogen af dem ihvert fald, dem der er væsentlige for dig  selvom det er ret individuelt, og vi bor 3 voksne på 87 kvm.

Vand-varme-el pr måned: cirka 1800 kr

Tv licens halvårligt: 1150 kr

Tvpakke og internet pr måned: 800 kr

Indboforsikring pr. år: 1200 kr

Ulykke og livs forsikring pr år: 700 kr

Mobil for 2 pr. måned: 1000 kr

Mad til 2 voksne pr måned: 2500 kr

Togkort til mig selv pr. måned: 1180 kr

Der var nogen af dem i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.