Så i d.u.m??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Maja88

Honnie's Wife:) skriver:

Hihi, amf.. Nej sødeste, du har hørt helt forkert.. Hun tabte de 2 andre, pga flytning. De er åbenbart flyttet en del.. De har vel ikke betalt husleje, fordi katten sked på pengene Hahaha...

så de to første tabte hun på grund af flytning?

synes bare jeg hørte amf. og tænkte bare omg. stå lige og grin af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Kamilla-m

Loa skriver:

Og Alis havde fået to børn mere

har alis ikke fire børn?

Anmeld

22. februar 2011

muzen

Maja88 skriver:

amfetamin

FUCK jeg føler mig gammel lige nu vist overhovedet ikke det var det

Anmeld

22. februar 2011

Maja88

muzen skriver:

FUCK jeg føler mig gammel lige nu vist overhovedet ikke det var det

hehe.. er nu heller ikke fordi jeg er "ung" jeg ved det. men nogengange giver forkortelser bare slet ingen mening

Anmeld

22. februar 2011

muzen

Maja88 skriver:

hehe.. er nu heller ikke fordi jeg er "ung" jeg ved det. men nogengange giver forkortelser bare slet ingen mening

hehe nej og det gjorde den slet ikke. men tænkte også kun i gravidtets forkortelser

Anmeld

22. februar 2011

Christine

Honnie's Wife:) skriver:

Hihi, amf.. Nej sødeste, du har hørt helt forkert.. Hun tabte de 2 andre, pga flytning. De er åbenbart flyttet en del.. De har vel ikke betalt husleje, fordi katten sked på pengene Hahaha...

Undskyld men hvor er det idiotisk. Jeg synes det er DYBT tragisk når nogen mister et begyndende barn de gerne ville have, og en ting er at man ikke er smart og ikke ved at man ikke skal flytte tunge ting, men at hun gjorde det TO gange?? Aaarh men...

Anmeld

22. februar 2011

Maja88

muzen skriver:

hehe nej og det gjorde den slet ikke. men tænkte også kun i gravidtets forkortelser

hehe ja så kan jeg godt se det ingen mening giver hehe

Anmeld

22. februar 2011

Charlotte Wberg

Christine skriver:

Undskyld men hvor er det idiotisk. Jeg synes det er DYBT tragisk når nogen mister et begyndende barn de gerne ville have, og en ting er at man ikke er smart og ikke ved at man ikke skal flytte tunge ting, men at hun gjorde det TO gange?? Aaarh men...

Jeg har svært ved at tro at hun rent faktisk har lavet noget inder de flytninger. Har aldrig set så dovne mennesker i mit liv og øv en livsstil. Håber vitterligt at de mener det når de siger at sådan kan der ikke de ud når babyen kommer... Men de kan sq da ikke sidde og vente på mor og søster hele tiden. Shit jeg er forarget over det par. De slår alt der tidligere har været vist i D.U.M

Anmeld

22. februar 2011

DK

Christine skriver:

Uhh jeg tænkte også på at det evt. ikke kun var flytningen, men også alle smøgerne og den totalt dårlige hygiejne der måske spillede lidt ind? Det er vist ikke sundt at leve så lemfældigt med dyreekskrementer og dårlig mad, og affald og fluer og hvad ved jeg - altså det kan da ikke være særlig godt for en gravid?

Anmeld

22. februar 2011

camillakrath

Er der nogen der ved om det ligger inde på NUtv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.