Så i d.u.m??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Lillefe

Honnie's Wife:) skriver:

Ser i D.U.M nu???

Så læg mærke til det ALT FOR LÆKRE køkken, hende der DeaLouise har, det er LEVENDE!!!!!! Hvordan fanden kan hun tænke på at få børn?? Det er noget af det klammeste jeg nogensinde har set....

Ej men altså... var ved at brække mig og så sidder hun og siger hun ikke har overskud til det og bagefter ja vi skal også rydde op... hun får sig et chok når hun får et barn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Ryberg

Det er ikke til at holde ud, bare at se det, :/ Håber de tager sig mere sammen, når den lille kommer, men jeg tvivler sgu stærkt...

Jeg skan slet ikke begribe hvordan de kan leve i sådan et hjem:/

De er faldet hen i computerspil.... det er problemet... computerne stod midt i stuen og rodet var primært rundt om dem... og så spiser man og ligger det til side.. og når man så skal i seng når man ikke at rydde op, gør man jo dagen efter.. men der fanger computeren også en... osv. osv.

jeg håber virkelig de når at tage sig sammen!!

Anmeld

22. februar 2011

Lillefe

KittyGirl skriver:

Jeg tror kommunen kommer ind over HELT automatisk når sundhedsplejersken kommer og besøger dem.... medmindre de selvfølgelig ændrer sig drastisk og ligger hele deres livsstil om...

Anmeld

22. februar 2011

Ryberg

Perl skriver:

Hurra for sundhedsplejersker.....

Anmeld

22. februar 2011

muzen

KittyGirl skriver:

Jeg tror kommunen kommer ind over HELT automatisk når sundhedsplejersken kommer og besøger dem.... medmindre de selvfølgelig ændrer sig drastisk og ligger hele deres livsstil om...

godt så er jeg mere rolig. det er dog godt nok det klammeste jeg har oplevet.

gad vide om det der værelse kan blive til et bebolig børneværelse?

føj da

Anmeld

22. februar 2011

Leonora

Jeg måtte zappe væk da jeg så hvor levende det køkken var....var sku ved at kaste op....Føj føj føj...det var en tand mere end jeg ku klare at se på

Men hva det har jeg gjort flere gange i dag så en mere kan vel ik skade...(glæder mig til at komme over uge 12)

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

muzen skriver:

godt så er jeg mere rolig. det er dog godt nok det klammeste jeg har oplevet.

gad vide om det der værelse kan blive til et bebolig børneværelse?

føj da

Der skal gøre ekstrem meget, men håber at de når det og aldrig vender tilbage til den "gamle" livsstil.. Tror bare ikke at det lykkeds, men det ser vi jo senere på året..

Anmeld

22. februar 2011

Lillefe

Hurra for sundhedsplejersker.....

Ja for søren... det er sku da det ulækreste...! så mun ikke kommunen kommer...

Anmeld

22. februar 2011

afrobabies

Shit der er sket meget, kan slet ikke kende dem:/ Hvor er det altså spændene...

Det var godt at se nogle af de "gamle" unge mødre, og hvad der er sket med dem... Skal helt sikkert se det næste gang også

Anmeld

22. februar 2011

Maja88

skal også lige høre piger...

sagde hun i første afsnit at hun havde tabt de 2 første på grund af amf????? og så stod hun og smågrinede lidt..

er det mig som har hørt forkert eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.