Så i d.u.m??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Darling<3

Sabrina L skriver:

Jo, men har svært ved at tro at der er 2 byer der hedder Juelsminde.

Åhhh, det ved jeg ikke om der er, syns måske at der ligger en Juelsminde ved Randers omg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

eElak

Honnie's Wife:) skriver:

Det er jo helt vildt hvad der kan ske på et par år

Er lidt skuffet over at Christina fra Amager, ikke har fået flere børn, det havde jeg da faktisk regnet med

Hun snupper dem bare som bonusbørn 

Anmeld

22. februar 2011

Loa

Det er jo helt vildt hvad der kan ske på et par år

Er lidt skuffet over at Christina fra Amager, ikke har fået flere børn, det havde jeg da faktisk regnet med

Men kæresten havde vist, hvad, 3 børn i forvejen?

Men er ikke overrasket over hun stadig er på kh

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

Ser i D.U.M nu???

Så læg mærke til det ALT FOR LÆKRE køkken, hende der DeaLouise har, det er LEVENDE!!!!!! Hvordan fanden kan hun tænke på at få børn?? Det er noget af det klammeste jeg nogensinde har set....

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

KaLee skriver:

Hun snupper dem bare som bonusbørn 

Jojo, men det er jo bare ikke det samme som sine egne

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

Loa skriver:

Men kæresten havde vist, hvad, 3 børn i forvejen?

Men er ikke overrasket over hun stadig er på kh

Ne, det er jeg sjovt nok heller ikke overrasket over at høre, hehe...

Hun må da snart tage sig lidt sammen

Anmeld

22. februar 2011

Ryberg

Ser i D.U.M nu???

Så læg mærke til det ALT FOR LÆKRE køkken, hende der DeaLouise har, det er LEVENDE!!!!!! Hvordan fanden kan hun tænke på at få børn?? Det er noget af det klammeste jeg nogensinde har set....

ja jeg er rystet... rystet... det er nok det værste jeg har set... de er godt nok gået i stå..

og da de så tager sig sammen, står de og snakker om at tage en hylde og en reol, hvor det rent faktisk er det reneste og pæneste sted i hele hytten..

Nej hvor var det altså ikke særlig lækkert hos dem

Anmeld

22. februar 2011

muzen

KittyGirl skriver:

ja jeg er rystet... rystet... det er nok det værste jeg har set... de er godt nok gået i stå..

og da de så tager sig sammen, står de og snakker om at tage en hylde og en reol, hvor det rent faktisk er det reneste og pæneste sted i hele hytten..

nej det er bare alt for klamt. er der ikke nogen der går ind og kigger hos den eks kommunen?

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

KittyGirl skriver:

Det er ikke til at holde ud, bare at se det, :/ Håber de tager sig mere sammen, når den lille kommer, men jeg tvivler sgu stærkt...

Jeg skan slet ikke begribe hvordan de kan leve i sådan et hjem:/

Anmeld

22. februar 2011

Ryberg

muzen skriver:

nej det er bare alt for klamt. er der ikke nogen der går ind og kigger hos den eks kommunen?

Jeg tror kommunen kommer ind over HELT automatisk når sundhedsplejersken kommer og besøger dem.... medmindre de selvfølgelig ændrer sig drastisk og ligger hele deres livsstil om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.