Så i d.u.m??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.413 visninger
58 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Darling<3

Shit der er sket meget, kan slet ikke kende dem:/ Hvor er det altså spændene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Loa

Honnie's Wife:) skriver:

Shit der er sket meget, kan slet ikke kende dem:/ Hvor er det altså spændene...

Ja det er da helt vildt...... Masser af børn er der kommet til

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

Loa skriver:

Ja det er da helt vildt...... Masser af børn er der kommet til

Ja det må man sige, Anna og Andreas, sidst jeg så dem ventede de den første, nu har de 3 drenge

Også den lille Update til allersidst, Glennie blev slet ikke gift med Daniel 1, men fandt en ny Daniel, og de er blevet gift og har fået et barn mere..

Anmeld

22. februar 2011

Sabrina2014

Jeg kan slet ikke forstå at hende Glennie bor i samme by som mig Har aldrig set hende

Anmeld

22. februar 2011

Loa

Ja det må man sige, Anna og Andreas, sidst jeg så dem ventede de den første, nu har de 3 drenge

Også den lille Update til allersidst, Glennie blev slet ikke gift med Daniel 1, men fandt en ny Daniel, og de er blevet gift og har fået et barn mere..

Og Alis havde fået to børn mere

Anmeld

22. februar 2011

Thalia

Jeg så desværre ikke slutningen af det, men jeg tænkte at det var et utroligt positivt program sammenlignet med den sæson der kører lige nu.

Nadja så fantastisk godt ud, slank og smuk og lykkelig, og June virkede også bare som om hun var et helt andet og bedre sted i sit liv.

Jeg håber lidt at den der glæde ved at være ung mor måske kan begynde at komme lidt i focus i den nuværende sæson, for jeg synes godt nok at der desværre er rigtigt mange sørgelige tilfælde i den nye flok.

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

Sabrina L skriver:

Jeg kan slet ikke forstå at hende Glennie bor i samme by som mig Har aldrig set hende

Kunne der ikke være 2 byer som hedder det samme så??

Kender flere bynavne, som ikke er de samme. Altså ligger det samme sted i Danmark Forvirret?

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

Sabrina L skriver:

Kender flere bynavne, som ikke er de samme. Altså ligger det samme sted i Danmark Forvirret?

Anmeld

22. februar 2011

Sabrina2014

Jo, men har svært ved at tro at der er 2 byer der hedder Juelsminde.

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

Loa skriver:

Og Alis havde fået to børn mere

Det er jo helt vildt hvad der kan ske på et par år

Er lidt skuffet over at Christina fra Amager, ikke har fået flere børn, det havde jeg da faktisk regnet med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.