Så i d.u.m??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Lise

Fåk og lårt! Havde sat maskinen til at optage, men glemt at sætte et eller andet latterligt kort i, så det optagede var bare sort skærm. NITTE!!!

Kan ikke finde det på NUTV - kan man ikke se det der? Og bliver det ikke genudsendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

afrobabies

Perl skriver:

Ej men altså... var ved at brække mig og så sidder hun og siger hun ikke har overskud til det og bagefter ja vi skal også rydde op... hun får sig et chok når hun får et barn!

Helt enig, det var bare for klamt, jeg synes seriøst at dem de har med i de nyeste sæsoner er for dumme, der var flere gode med da de startede den serie, men det er ved at dø ud synes jeg...

Anmeld

22. februar 2011

afrobabies

Lise skriver:

Fåk og lårt! Havde sat maskinen til at optage, men glemt at sætte et eller andet latterligt kort i, så det optagede var bare sort skærm. NITTE!!!

Kan ikke finde det på NUTV - kan man ikke se det der? Og bliver det ikke genudsendt

Ingen ko på isen... Det hele bliver genudsendt søndag, tror da både at det gælder tilbageblik, og den nye sæson

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

Maja88 skriver:

skal også lige høre piger...

sagde hun i første afsnit at hun havde tabt de 2 første på grund af amf????? og så stod hun og smågrinede lidt..

er det mig som har hørt forkert eller?

Hihi, amf.. Nej sødeste, du har hørt helt forkert.. Hun tabte de 2 andre, pga flytning. De er åbenbart flyttet en del.. De har vel ikke betalt husleje, fordi katten sked på pengene Hahaha...

Anmeld

22. februar 2011

Sabina92

bliver så ked af det på deres vegne... at de ikke er klogere

Anmeld

22. februar 2011

Lise

victoria2008 skriver:

Ingen ko på isen... Det hele bliver genudsendt søndag, tror da både at det gælder tilbageblik, og den nye sæson

Det er mest det der tilbageblik jeg vil se - men har lige set det kommer søndag... men jeg ville jo se det nuuuuuuuuuuuuu!!!

Man MÅ da kunne se det på NU'eren...eller hvad?

Anmeld

22. februar 2011

afrobabies

Lise skriver:

Det er mest det der tilbageblik jeg vil se - men har lige set det kommer søndag... men jeg ville jo se det nuuuuuuuuuuuuu!!!

måske.... kan man ikke undersøge det uden at bruge penge?

Anmeld

22. februar 2011

muzen

Maja88 skriver:

skal også lige høre piger...

sagde hun i første afsnit at hun havde tabt de 2 første på grund af amf????? og så stod hun og smågrinede lidt..

er det mig som har hørt forkert eller?

bliver lige nød til at spørge hvad betyder

AMF?

Anmeld

22. februar 2011

FamilenStorm

Lise skriver:

Det kommer også i morgen kl 19..

Anmeld

22. februar 2011

Maja88

muzen skriver:

bliver lige nød til at spørge hvad betyder

AMF?

amfetamin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.