Eva. skriver:
inspireret af den anden tråd om en dp der stemmer df.
Så sidder jeg og tænker på om I ville have det skidt med at lade mennesker passe jeres børn hvis I fandt ud af de stemte på et bestemt parti, hvis de have en affære, en anderledes seksualitet eller hvad der ellers kan være....?
Jeg tænker at jeg er ret ligeglad...privatlivet er privat og har intet med den relation som mit barn eller jeg skal have til personen?
Hvad tænker I? Har I grænser eller er I ligeglade?
Ja jeg har grænser. kald mig bare snerpet, sippet eller hvad ved jeg. Men det er mine børn, og jeg vil gerne så langt hen af vejen det er muligt - vælge den indflydelse der skal komme fra andre mennesker.
Jeg selv er ud af en noget broget familie - i min nærmeste familie findes der stofmisbrugere og kriminelle mennekser. Jeg tager stærkt afstand fra den måde at leve på, og jeg ønsker ikke at mine børn får nogen som helst indflydelse fra disse mennesker, derfor er de også valgt fra som babysittere!
Alt det jeg ikke ved har jeg ikke ondt af, og jeg ved da heller ikke om mine børns daværende dagplejmor stemte på DF - eller et andet parti, og i og med at jeg ikke vidste det (= at hun ikke skiltede med det), så kunne jeg ikke være mere ligeglad.
Jeg kender dog en dagplejemor, hvis mand er alkoholiker - nej det er ikke ham der passer børnene, men det må unægteligt ske at børnene ind imellem ser ham (omend det er sjældent) - et sådan sted ville jeg til hver en tid vælge fra.
Så, ja jeg kunne sagtens finde på at vælge en "pasningsperson" fra pga. dennes levevis.
Anmeld