Har privatlivet betydning i forhold til at passe børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Dorthe1986

Eva. skriver:

Ja, jeg synes nemlig også det er rigtig interessant..men jeg har det præcis som dig...dog ville jeg måske nok betakke mig ved en hvor manden var rocker, men det ville være i forhold til de mennesker der har det med at være en del af de grupper....det ville jeg ikke synes var så heldigt.

Ja det vil jeg give dig ret i, men så synes jeg også at pasningen af barnet og hans overbevisning ikke længere er adskilt. Altså lidt ligesom hvis en DP'er for eksempel er DF'er, det er jeg ligeglad med, men hvis hun ligefrem har tapeseret huset med DF-propaganda, så vil jeg heller ikke synes det var heldigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

132319

Eva. skriver:

Måske det faktisk ville være godt hvis du kendte nogen, for det virker som om du virkelig har nogle tanker omkring disse mennesker som ikke stemmer helt overens med virkeligheden.

Hvis jeg nu fortæller dig at jeg stemmer DF, hvad tænker du så om mig?

Jeg har nærstuderet deres politik og må sige at folk der stemmer på dem, har et meget meget MEGET anderledes menneskesyn end jeg, derfor kan jeg sige at du og jeg nok ikke ville komme ret godt overens IRL 

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

MHK skriver:

Jeg siger ikke at jeg ikke vil have det, jeg siger at jeg ville have det stramt med at vide det.

mente hvorfor ville du det?

Anmeld

21. februar 2011

4xGreve

Eva. skriver:

inspireret af den anden tråd om en dp der stemmer df.

Så sidder jeg og tænker på om I ville have det skidt med at lade mennesker passe jeres børn hvis I fandt ud af de stemte på et bestemt parti, hvis de have en affære, en anderledes seksualitet eller hvad der ellers kan være....?

Jeg tænker at jeg er ret ligeglad...privatlivet er privat og har intet med den relation som mit barn eller jeg skal have til personen?

Hvad tænker I? Har I grænser eller er I ligeglade?

Altså langt hen af vejen er jeg ret ligeglad altså jeg vil måske tænke at det er direkte sundt for mit barn at blive passet af en homoseksuel da mit bare så lære at forstå og acceptere andre mennesker som de er (hvilket for mig er vigtigt da vi alle er forskellige i større eller mindre grad) Jeg er bedøvende ligeglad med hvilket parti de stemmer på, hvordan deres sex liv er, hvilke tro de har (vil dog gerne vide hvis de ikke fejer jul, fødselsdag osv. - da jeg måske vil syntes det er synd for mit barn at gå glip af den hygge med sin dagplejer mm.) Men jeg vil sige at hvis deres privat liv på nogen måder går ind og påvirker mit barn på nogen som helst måde og især negativt så vil jeg sige så begynder det også at være min sag for det skal deres privatliv ikke!! så så længe mit barn har det godt og deres privatliv ikke på nogen måder rammer mit barn negativt osv. så er jeg langt hen af veje ret ligeglad...

Hehe ups det blev vist lidt rodet...

Stina

Anmeld

21. februar 2011

Aves.

MHK skriver:

Jeg har nærstuderet deres politik og må sige at folk der stemmer på dem, har et meget meget MEGET anderledes menneskesyn end jeg, derfor kan jeg sige at du og jeg nok ikke ville komme ret godt overens IRL 

Men kan du sige at jeg ville være dårlig til at drage omsorg for et lille barn, qua min politiske overbevisning?

Anmeld

21. februar 2011

132319

Kruse90 skriver:

mente hvorfor ville du det?

Læs mit tidligere svar til Eva 

Anmeld

21. februar 2011

132319

Eva. skriver:

Men kan du sige at jeg ville være dårlig til at drage omsorg for et lille barn, qua min politiske overbevisning?

Det har jeg ikke sagt. Lad venligst være med at ligge ord i min mund og accepter at vi har forskellige holdninger. Tak.

Anmeld

21. februar 2011

oo

den dagplejer vi gerne vil have har vi valgt fordi hun virker som en der ved hvad hun laver når det kommer til børn. hun virker hjertevarm, rummelig og erfaren og det hun tilbyder sine dagplejeunger er det tætteste man kan komme på, at Sol egentlig bare var hjemme hos mig! det er også derfor vi holder så godt fast i hende (dagplejeren) selvom der er længe til Sol skal afsted

nej, privatliv er privatliv, og som jeg har skrevet i den anden tråd, så er Søren selv blevet konfronteret med præcis det samme som den anden ts skriver om, og der har han også meldt ud til sine elever, at det overhovedet ikke kommer dem ved hvad han fx stemmer på.

Anmeld

21. februar 2011

Aves.

MHK skriver:

Det har jeg ikke sagt. Lad venligst være med at ligge ord i min mund og accepter at vi har forskellige holdninger. Tak.

Men hvorfor er det så skidt at lade en df'er passe dit barn...jeg kan bare ikke forstå det....

Udover det så er jeg nu ikke df eller andet....jeg er vidst bare mig, men det skal der nok være nogen der vil betakke sig over, også... hæ hæ...

Anmeld

21. februar 2011

<3

På en måde nej, hvis ellers kemien var i orden og jeg følte mig tryg ved at aflevere mit barn men der er dog en undtagelse nemlig hvis vedkommende var medlem af pædofilgruppen eller andre (pseudo)politiske grupper.

Efter min mening er diversitet godt. Tjalfe lærer fx. noget helt specielt om hensyn og anderledeshed af sin 90 årige demente olde som svinger som vinden blæser end han kan af mig. Også selvom han kun er 3år, synes han at hun er vildt mærkelig og vi har haft flere snakke om at hun er meget gammel og derfor mærkelig. Så derfor har jeg på princip intet imod at mit barn skal passes af indvandrere eller af folk med anden politisk holdning end min sålænge det ikke kulminere med mine søns interesser om omsorg og velvære.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.