Har privatlivet betydning i forhold til at passe børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.809 visninger
57 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Aves.

inspireret af den anden tråd om en dp der stemmer df.

Så sidder jeg og tænker på om I ville have det skidt med at lade mennesker passe jeres børn hvis I fandt ud af de stemte på et bestemt parti, hvis de have en affære, en anderledes seksualitet eller hvad der ellers kan være....?

Jeg tænker at jeg er ret ligeglad...privatlivet er privat og har intet med den relation som mit barn eller jeg skal have til personen?

Hvad tænker I? Har I grænser eller er I ligeglade?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Kruse90

Det ville ingen betydning have for mig.
SÅ længe jeg vidste at h*n var gode ved/for mine børn ville der ingen problemer være her

Anmeld

21. februar 2011

Alberts/

det ville ik røre mig hvis bare hun/han er god til sit arbejde og ungerne er glade for ham/hende så fint med mig(:

Anmeld

21. februar 2011

Aves.

Kruse90 skriver:

Det ville ingen betydning have for mig.
SÅ længe jeg vidste at h*n var gode ved/for mine børn ville der ingen problemer være her

Ja, sådan tænker jeg altså også..kan huske vores dagplejer havde en affære og det gik bare skidt mellem hendes mand og hende...det var da rigtig øv, men tja,..det handlede jo ikke om hendes evner i forhold til børnepasning...selvom det var lidt mærkeligt at vide..

Anmeld

21. februar 2011

Dorthe1986

Eva. skriver:

Så sidder jeg og tænker på om I ville have det skidt med at lade mennesker passe jeres børn hvis I fandt ud af de stemte på et bestemt parti, hvis de have en affære, en anderledes seksualitet eller hvad der ellers kan være....?

Jeg tænker at jeg er ret ligeglad...privatlivet er privat og har intet med den relation som mit barn eller jeg skal have til personen?

Hej Eva

Det er jo et interessant emne.

Jeg ville ikke have det skidt med det overhovedet. Så længe personen er i stand til at passe barnet, så er jeg virkelig bedøvende ligeglad med, hvad der ellers sker i privatlivet. Så længe tingene i privatlivet ikke går ud over pasningen af barnet...

Det er lidt ligesom at jeg heller ikke ville have et problem med at vælge en mandlig dagplejer til mit barn - så længe kemien er god mellem mig, mit barn og passeren ja så ser jeg intet problem i hverken køn, politiske overbevisninger osv

Anmeld

21. februar 2011

Aves.

Dorthe1986 skriver:

Hej Eva

Det er jo et interessant emne.

Jeg ville ikke have det skidt med det overhovedet. Så længe personen er i stand til at passe barnet, så er jeg virkelig bedøvende ligeglad med, hvad der ellers sker i privatlivet. Så længe tingene i privatlivet ikke går ud over pasningen af barnet...

Det er lidt ligesom at jeg heller ikke ville have et problem med at vælge en mandlig dagplejer til mit barn - så længe kemien er god mellem mig, mit barn og passeren ja så ser jeg intet problem i hverken køn, politiske overbevisninger osv

Ja, jeg synes nemlig også det er rigtig interessant..men jeg har det præcis som dig...dog ville jeg måske nok betakke mig ved en hvor manden var rocker, men det ville være i forhold til de mennesker der har det med at være en del af de grupper....det ville jeg ikke synes var så heldigt.

Anmeld

21. februar 2011

132319

Eva. skriver:

Ikke hvis jeg ikke vidste det, nej.

Jeg omgåes heldigvis ikke folk der stemmer DF og kommer 7-9-13 heller ikke til det 

Og ja, hånden på hjertet så ville jeg have det rigtig stramt med at vide at mit barns vuggestuepædagog stemte DF. Jeg aner ikke hvad de stemmer i ungernes institution og vælger at leve i lykkelig uvidenhed 

Anmeld

21. februar 2011

Aves.

MHK skriver:

Jeg omgåes heldigvis ikke folk der stemmer DF og kommer 7-9-13 heller ikke til det 

Og ja, hånden på hjertet så ville jeg have det rigtig stramt med at vide at mit barns vuggestuepædagog stemte DF. Jeg aner ikke hvad de stemmer i ungernes institution og vælger at leve i lykkelig uvidenhed 

Måske det faktisk ville være godt hvis du kendte nogen, for det virker som om du virkelig har nogle tanker omkring disse mennesker som ikke stemmer helt overens med virkeligheden.

Hvis jeg nu fortæller dig at jeg stemmer DF, hvad tænker du så om mig?

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

MHK skriver:

Hvorfor ville du ikke det?
er bare nysgerrig

Anmeld

21. februar 2011

132319

Kruse90 skriver:

Hvorfor ville du ikke det?
er bare nysgerrig

Jeg siger ikke at jeg ikke vil have det, jeg siger at jeg ville have det stramt med at vide det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.