Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisesp83 skriver: jep, jeg er plusmedlem. Dog syns jeg ikke at der rigtig er noget ved de fordele man får, desværre. Så jeg er det, fordi jeg gerne vil støtte Henrik, og hans arbejde. Og fordi baby.dk er mit daglige fix..
jep, jeg er plusmedlem.
Dog syns jeg ikke at der rigtig er noget ved de fordele man får, desværre.
Så jeg er det, fordi jeg gerne vil støtte Henrik, og hans arbejde.
Og fordi baby.dk er mit daglige fix..
syntes det er sjovt så mange der er afhængig af sidenMen det er fuldt forståeligt Jeg kender jo ALT til det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: I forhold til prisen, syntes jeg altid at det er en rigtig god idé. At støtte det man bruger meget. Der ligger rigtig meget arbejde i at lave baby.dk og jeg håber altid på at vi kan få omsætning nok, så Henrik kan få løn for at lave det, så han ikke skal bruge alt sin sparsomme fritid på alle os høns, men på Tine og sine tvillinger Og ja - som folk har sammenlignet det med, så en flaske vin, et feminablad eller lignene om måneden. Det er ikke meget, for en side, som man bruger så meget... (som mange af os gør hehe).
I forhold til prisen, syntes jeg altid at det er en rigtig god idé. At støtte det man bruger meget. Der ligger rigtig meget arbejde i at lave baby.dk og jeg håber altid på at vi kan få omsætning nok, så Henrik kan få løn for at lave det, så han ikke skal bruge alt sin sparsomme fritid på alle os høns, men på Tine og sine tvillinger Og ja - som folk har sammenlignet det med, så en flaske vin, et feminablad eller lignene om måneden. Det er ikke meget, for en side, som man bruger så meget... (som mange af os gør hehe).
Er så enig søøde Du siger det perfekt
Kruse90 skriver: Og dem skal der også være plads tilHÅber du er glad for at være her
Og dem skal der også være plads tilHÅber du er glad for at være her
Det er jeg, helt sikkert,
9510 skriver: Det er jeg, helt sikkert,
Fantastisk Det er dejligt at høre
Laulund87 skriver: Nu er jeg lige nysgerrig, Hvordan et princip?
Nu er jeg lige nysgerrig, Hvordan et princip?
Det har man lov og være..Jamen jeg betaler bare generalt ikke på nogle hjemmesider.Men baby.dk skamroser jeg tilgengæld alle steder hihi
Lou87 skriver: Det har man lov og være..Jamen jeg betaler bare generalt ikke på nogle hjemmesider.Men baby.dk skamroser jeg tilgengæld alle steder hihi
Altid dejligt med ros
Kruse90 skriver: Altid dejligt med ros
Jamen selv tak da..
Og hehe tror det ville være umuligt for mig ikk og tale om baby.dk.Halvdelen af mine sætninger starter med:"inde på baby.dk....." haha
Jeg er medlem for at støtte op om siden. Jeg har endnu ikke gjort brug af de tilbud man får som plusmedlem, og de der tickers har jeg skjult (måske det også er et gode ved at være plusmedlem) jeg synes de er død-irriterende...
Lou87 skriver: Jamen selv tak da.. Og hehe tror det ville være umuligt for mig ikk og tale om baby.dk.Halvdelen af mine sætninger starter med:"inde på baby.dk....." haha
hahhh samme herOg når hele familien og venner ikke ved vi er på vej i behandling, så skal man sommetider passe påDet skulle ikke have været det smiley Det er jo ikke min side heheMen i stedet denne som ligger lige ved siden af
Okay, så er jeg med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128