Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valkyrien skriver: Jeg er ikke, fordi man ikke kan betale med MasterCard. Men ville ellers rigtig gerne.
Jeg er ikke, fordi man ikke kan betale med MasterCard. Men ville ellers rigtig gerne.
kan man virkelig få mastercard når man er 15?? jeg er lige en anelse chokeret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: jeg er det er lige akkurat en flaske rødvin mindre om måneden og det er skismer alright hvis det betyder at Henrik har tid til at fikse siden så jeg ALDRIG skal undvære (oh my god, hvilken tanke!!)
jeg er det er lige akkurat en flaske rødvin mindre om måneden og det er skismer alright hvis det betyder at Henrik har tid til at fikse siden så jeg ALDRIG skal undvære (oh my god, hvilken tanke!!)
jaa pyyyha. Jeg vil heller aldrig undvære den. Jeg bruger jo så meget tid herinde, og elsker hver en lille del af den
Tjuhl skriver: kan man virkelig få mastercard når man er 15?? jeg er lige en anelse chokeret
De har udfaset Visa Electron, så nu har jeg fået et MasterCard istedet for. Det har alle nu, der tidligere havde Visa Electron.
jeg er også.. men vil stoppe det snart. fordelene er ikke noget jeg bruger udover smileys. så er jeg træt af reklamer selvom man betaler og jeg får ikke så meget respons på mine spørgsmål herinde (af brugere) så mit brug af baby blir minimeret.. men alt respekt til folkene bag
Det er jo et du ikke kan overtrække.
Valkyrien skriver: De har udfaset Visa Electron, så nu har jeg fået et MasterCard istedet for. Det har alle nu, der tidligere havde Visa Electron.
åh alright på den måde! fungerer det så bare ligesom visa electron?
Nope - er ikke +medlem og har ingen intentioner om at blive det...
Kruse90 skriver: Hej med jerJeg tænkte på hvor mange af jer der egentlig er plusmedlemUnderlig tanke jeg fik lige her midt i IT timen heheMen Stem JA eller NEJOg begrund gerneJeg har selv stemt ja Jeg vil jo slet ikke undvære det Baby.dk er jo min lille baby pt heheKram
Hej med jerJeg tænkte på hvor mange af jer der egentlig er plusmedlemUnderlig tanke jeg fik lige her midt i IT timen heheMen Stem JA eller NEJOg begrund gerneJeg har selv stemt ja Jeg vil jo slet ikke undvære det Baby.dk er jo min lille baby pt heheKram
Jepp...for jeg ELSKER baby.dk
Det er mit ugeblad, om man så må sige. Andre bruger penge på kosmetik, blade og aviser.Jeg bruger penge på baby.dk fordi det er en fantastisk side, som fortjener støtte.KærligstSussie
Jeg er Kan ik bruge de tilbud og sdan det gir (har ihvertfald ik brugt det )
Men jeg bruger siden en del. Om ik andet læser mig til inspiration, så synes jeg det er helt fair at støtte. Der er jo et stort stykke arbejde bag
Og så er det jo småpenge man betaler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128