Hvor mange er plus medlem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Manakauapo

Tjuhl skriver:

åh alright på den måde! fungerer det så bare ligesom visa electron?

Ja, det gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Kruse90

BinaMor skriver:

jeg er også.. men vil stoppe det snart. fordelene er ikke noget jeg bruger udover smileys. så er jeg træt af reklamer selvom man betaler og jeg får ikke så meget respons på mine spørgsmål herinde (af brugere) så mit brug af baby blir minimeret.. men alt respekt til folkene bag

Det syntes jeg er ærgeligt
Men forstår dig godt.

Kram

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

MaybeMe skriver:

Jeg er Kan ik bruge de tilbud og sdan det gir (har ihvertfald ik brugt det )

Men jeg bruger siden en del. Om ik andet læser mig til inspiration, så synes jeg det er helt fair at støtte. Der er jo et stort stykke arbejde bag

Og så er det jo småpenge man betaler

lige præcis

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Ja det er jeg! Umiddelbart for at støtte op om et fantastisk tiltag og en dejlig side, og så er smileys og diverse funktioner (fx. tickers) bare en lækker sidegevinst.

Selvom der ikke var ekstrafunktioner, ville jeg gerne støtte siden økonomisk (i et rimeligt omfang, som nu) for jeg bruger den meget, og er enormt glad for det store stykke arbejde både admistratorer og moderatorer gør!

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

AnneBJ skriver:

Ja det er jeg! Umiddelbart for at støtte op om et fantastisk tiltag og en dejlig side, og så er smileys og diverse funktioner (fx. tickers) bare en lækker sidegevinst.

Selvom der ikke var ekstrafunktioner, ville jeg gerne støtte siden økonomisk (i et rimeligt omfang, som nu) for jeg bruger den meget, og er enormt glad for det store stykke arbejde både admistratorer og moderatorer gør!

Tusinde tak

Jeg e´syntes også at den er helt fantastisk

Anmeld

21. februar 2011

sismofutten

Jeg er plusmedlem - og det er for at støtte baby.dk og Henrik's fantastiske arbejde :-)

Anmeld

21. februar 2011

Lou87

Nope er jeg ikke..
Men er nok mere et princip for mig.

Anmeld

21. februar 2011

9510

Ja da, betaler gerne for de ting jeg er afhængelig af

Er måske et af de stille medlemmer men elsker siden

Anmeld

21. februar 2011

Dansker i England

Jeg ville gerne være plus medlem, da det er en fantastisk side, jeg gerne vil støtte økonomisk, men desværre kan jeg ikke betale med udenlandske kreditkort

Anmeld

21. februar 2011

mamiolvi

jeg er ikke, men det er også kun fordi jeg ikke kan betale med mit master card... ellers var jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.