Hvor mange er plus medlem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Lou87

Kruse90 skriver:

hahhh samme her
Og når hele familien og venner ikke ved vi er på vej i behandling, så skal man sommetider passe på

Det skulle ikke have været det smiley Det er jo ikke min side hehe

Men i stedet denne som ligger lige ved siden af

Hehe ku heller ikk li helt forstå det, men vidste jo ikke om du havde mere kendskab til henrik eller siden af hva man li vidste af Og puhaaa ja den er svær li og få overtalt sig med nogle gange, jeg kan også huske de tre første måneder at det var svært og tie stille.. smiler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Lou87

Laulund87 skriver:

Okay, så er jeg med

Anmeld

21. februar 2011

Fam. Madsen

jep det er jeg...

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

Lou87 skriver:

Hehe ku heller ikk li helt forstå det, men vidste jo ikke om du havde mere kendskab til henrik eller siden af hva man li vidste af Og puhaaa ja den er svær li og få overtalt sig med nogle gange, jeg kan også huske de tre første måneder at det var svært og tie stille.. smiler.

årrh ja det tror jeg gerne

Nej kender ikke mere til henrik end herinde fra endnu

Anmeld

21. februar 2011

Bavianis

Jeg er Plus Medlem. Jeg bruger baby.dk så meget, at det ville være pinligt hvis jeg ikke betalte den smule! Det er jo ingenting ift mit forbrug  

Synes det er lidt det samme som at betale licens...

Anmeld

21. februar 2011

Lou87

Kruse90 skriver:

årrh ja det tror jeg gerne

Nej kender ikke mere til henrik end herinde fra endnu

Hehe okai

Anmeld

21. februar 2011

Clisolka

Her er også et plusmedlem - vil med glæde støtte siden 

Anmeld

21. februar 2011

Diana...

He he lidt pinligt at svar ja når i nu kan se jeg ikker er MEN det er jeg normalt men når det udløber midt på en måned venter jeg altid til den første. Så ja jeg er plus medlem normalt bare ikke lige nu fordi det udløb for et par dage siden så jeg bliver det igen til den første 

Jeg er det for at støtte op om baby.dk jeg synes det en fantastisk side som jeg bruger meget så selvfølgelig vil jeg støtte op om det. 

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

Diana... skriver:

He he lidt pinligt at svar ja når i nu kan se jeg ikker er MEN det er jeg normalt men når det udløber midt på en måned venter jeg altid til den første. Så ja jeg er plus medlem normalt bare ikke lige nu fordi det udløb for et par dage siden så jeg bliver det igen til den første 

Jeg er det for at støtte op om baby.dk jeg synes det en fantastisk side som jeg bruger meget så selvfølgelig vil jeg støtte op om det. 

udløb? Er det ikke en månede af gangen?
Min trækker automatisk til den 1

Anmeld

21. februar 2011

Diana...

Kruse90 skriver:

udløb? Er det ikke en månede af gangen?
Min trækker automatisk til den 1

nope 3 måneder af gangen og det kan ikke blive automatisk det har jeg spurgt henrik om men nok fordi det med bank overførsel og det et nyt nr hver gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.