Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: ÆV BÆV. Det vidste jeg faktisk ikke
ÆV BÆV. Det vidste jeg faktisk ikke
Jeg spurgte Henrik, da plus medlem blev muligt, men jeg tror, det er for dyrt at acceptere de kort. Så ja, øv bøv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dansker i England skriver: Jeg spurgte Henrik, da plus medlem blev muligt, men jeg tror, det er for dyrt at acceptere de kort. Så ja, øv bøv
Det tror jeg er rigtigtMen øv bøv for dig.Forstår godt du gerne ville støtte siden.
Valkyrien skriver: De har udfaset Visa Electron, så nu har jeg fået et MasterCard istedet for. Det har alle nu, der tidligere havde Visa Electron.
De har udfaset Visa Electron, så nu har jeg fået et MasterCard istedet for. Det har alle nu, der tidligere havde Visa Electron.
Det må da vist komme an på hvilken bank man har. Jeg har stadig Visa Elektron.
Nej det er jeg ikke.. og blir det aldrig.. Kigger kun herinde, bruger ikke siden sådan helt vildt.. der er andre sider jeg bruger meget mere..
ja, fordi jeg gerne vil støtte siden.
-Miras_Mor- skriver: Nej det er jeg ikke.. og blir det aldrig.. Kigger kun herinde, bruger ikke siden sådan helt vildt.. der er andre sider jeg bruger meget mere..
Okay
Hej med jerJeg tænkte på hvor mange af jer der egentlig er plusmedlemUnderlig tanke jeg fik lige her midt i IT timen heheMen Stem JA eller NEJOg begrund gerneJeg har selv stemt ja Jeg vil jo slet ikke undvære det Baby.dk er jo min lille baby pt heheKram
jep.. jeg er plus-medlem....
egentlig ikke pga. af fordelene, for dem benytter jeg mig faktisk ikke rigtig af.... (måske jeg sku gøre det...hehe)
Men jeg vil rigtig gerne støtte siden, a jeg virkelig har været MEGA glad for at være her...!!!
misslea skriver: jep.. jeg er plus-medlem.... egentlig ikke pga. af fordelene, for dem benytter jeg mig faktisk ikke rigtig af.... (måske jeg sku gøre det...hehe) Men jeg vil rigtig gerne støtte siden, a jeg virkelig har været MEGA glad for at være her...!!!
hehe ja gør da detJeg er også suuuper glad for at være her, nogle gange syntes kæresten at jeg er her liiiige lidt for meget
Kruse90 skriver: hehe ja gør da detJeg er også suuuper glad for at være her, nogle gange syntes kæresten at jeg er her liiiige lidt for meget
hihi... ja baby.dk er en værre tidsrøver!!!!
misslea skriver: hihi... ja baby.dk er en værre tidsrøver!!!!
Ja mon ikkeOg det er med at være her så meget som muligtFor når der kommer en lille, får jeg ikke lige så meget tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128