Min svigermor er lige smuttet med Cajsa, så jeg kan få lidt søvn.. Har stort set ikke lukket et øje i nat 
Jeg kan bare ikke forstå, hvis han virkelig er gået derind for at lave noget med nogen, for den type ér han ikke.. Men så igen, hvorfor gå på en datingside, hvis man ikke har noget at gøre derinde..
Han er den her stille og rolige gammeldags type, som nærmest tror han er sat på jorden for at gøre mig glad.. Sådan har han været hele vejen igennem.. Hvorfor skulle han begynde på sådan noget?? Og kan det være rigtigt, at det bare var kedsomhed?? Men der er jo millioner af andre internet sider man kan hoppe på, hvis man keder sig, hvorfor så datingsider..
Ej, nu vil jeg lukke øjnene, og sove!
Jeg vil ikke på nogen måde undskylde ham. Han har brudt tilliden og fucket jeres forhold!
Jeg har dog nogle lidt formildende tanker omkring det, som du evt. kan tænke over.
I mødte hinanden, da han var lidt oppe i årene. Dvs. han har nok brugt netdating før dig. Netdating er STÆRKT vanedannende. At blive bekræftet, at få let kontakt, at eksponere sig selv osv. Det er et drug for mange.
Man kan komme til at savne det, og når der er gået baby i forholdet, så kan jeg sagens forestille mig, at han lige får et kick ved at få genkaldt sit gamle singleliv: Skriver til en pige, komplimenter flyver i luften, han bliver bekræftet.
Lidt lige som når mænd læser sexannoncer bagerst i Ekstra Bladet. Det er næsten lige som selv at være der for nogle!!
Det store problem (ud over at det er no go) er, at han er farlig tæt på at starte en relation op til en kvinde. (Det vil han nok benægte, da det oprigtigt ikke er planen med det her). Det kan dog være svært at stoppe, hvis man pludselig får super god skrive-kemi med en. Det kan havne med en date, en elskerinde, løgne, bedrag og til sidst brud fra den kvinde han rigtig elsker!!
Han for dum!..men tal med ham igen.
I øvrigt så kan det, at han har så mange profiler netop være et bevis på, at han er afhængig af den bekræftelse..
Knus til dig